Menu

معرفی فیلم پاتان 2023 اثر جدید شاهرخ خان

فیلم هندی پاتان یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سینمای بالیوود بود که اخیرا اکران شد و بسیار خوش درخشید. در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی فیلم Pathaan 2023 بپردازیم.

فیلم هندی پاتان یکی از جدیدترین فیلم‌های هندی به کارگردانی سیدهارت آناند (Siddharth Anand) که آدیتا چوپرا (Aditya Chopra) تهییه‌کنندگی آن را برعهده دارد. این اثر چهارمین فیلم دنیای YRF Spy محسوب می‌شود و شریدار راگهاوان (Shridhar Raghavan) به همراه عباس تایروالا (Abbas Tyrewala) نویسندگی آن را برعهده داشته‌اند. ستارگان درخشان بالیوود: شاهرخ خان (Shah Rukh Khan)، دیپیکا پادوکن (Deepika Padukone) و جان آبراهام (John Abraham) در پاتان حضور دارند.

خلاصه داستان فیلم Pathaan 2023

پس از برداشته شدن قانون وضعیت اضطراری جامو و کشمیر، یک ژنرال پاکستانی با رئیس گروهی تروریستی قراردادی برای انتقام از هند می‌بندد. حال خانه‌هایی که روزی جایگاه ثروتمندان بودند، بزرگترین خلافکاران شهر را در خود جای داده‌اند. داستان بر روی فعالیت‌های یک پلیس مخفی، مجرمی سابقه‌دار و چند نفر دیگر تمرکز دارد که باید جلوی وضعیت پیش آمده را بگیرند.

معرفی بازیگران فیلم هندی پاتان

این اثر فیلمی پرستاره است. در صدر بازیگران نام شاهرخ خان می‌درخشد که پس از چهار سال عدم حضور در نقش اول یک فیلم، این بار در پاتان حضور یافته است. هنرمند جوان و معروف هندی دیپیکا پادوکن و جان آبراهام مشهور نیز در کنار او حضور دارند.

شاهرخ خان در نقش پاتان

شاهرخ خان بازیگر و تهیه‌کننده اهل هند در 2 نوامبر 1965 (11 آبان 1344) متولد شد. او در هند به شاه بالیوود معروف و تاکنون در آثار زیادی ایفای نقش داشته است. این بازیگر فعالیت خود را از سال 1988 در چندین سریال هندی شروع کرد و سرانجام با فیلم دیوانه (Deewana) وارد سینما و با فیلم بازیگر (Baazigar) معروف شد. او تاکنون صاحب 14 جایزه فیلم فیر، پادما شری و نشان لژیون دونور شده است.

دیپیکا پادوکن در نقش روبینا

دیپیکا پادوکن بازیگر اهل هند در 5 ژانویه 1986 (15 دی 1364) متولد شد. او بازیگری را از سال 2006 با فیلم آیشواریا (Aishwarya) شروع کرد و در سال 2007 با فیلم ام شنتی ام (Om Shanti Om) مطرح شد. پادوکن یکی از گران‌ترین بازیگران بالیوود و صاحب سه جایزه فیلم فیر است. او جز افراد تاثیرگذار سال‌های 2018 و 2022 مجله تایم نیز بود. از جمله دیگر آثار این بازیگر باید به فیلم‌های قطار چنای (Chennai Express)، باجی‌رائو و مستانه (Bajirao Mastani) و پیکو (Piku) اشاره کنیم. پادوکن نقشی کلیدی در فیلم Pathaan 2023 دارد.

جان آبراهام در نقش جیم

جان آبراهام بازیگر و تهیه کننده هندی در 17 دسامبر 1972 (26 آذر 1351) به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 2003 و با فیلم جسم که برای آن نامزد جایزه فیلم فیر شد، شروع کرد. این بازیگر تاکنون بارها نامزد این جایزه شده و به بازیگری در فیلم‌های اکشن معروف است. از آثار معروف آبراهام باید به فیلم‌های انفجار (Dhoom)، تاکسی شماره 9211 (Taxi No. 9211)، نیویورک (New York) و خانه بتلا (Batla House) اشاره کنیم. او در فیلم هندی پاتان ایفاگر نقش منفی اصلی است.

کلام آخر

از زمان پخش تریلر فیلم Pathaan 2023 تا اکران آن هواداران شاهرخ خان و فیلم‌های هندی کنجکاو بودند بدانند که این اثر چقدر موفق عمل خواهد کرد. پاتان تاکنون توانسته موفقیت زیادی کسب کند و احتمالا فروش بسیار بالاتری داشته باشد. شما نیز با دانلود فیلم هندی پاتان ۲۰۲۳ و تماشای آن نظرات خود را درباره فیلم با ما درمیان بگذارید. از همراهی شما متشکریم.