Menu

معرفی انیمیشن گربه چکمه پوش ۲ آخرین آرزو

انیمیشن گربه چکمه پوش ۲ آخرین آرزو جدیدترین و ششمین عنوان از مجموعه فیلم‌های شرک است. در این انیمیشن با گربه چکمه‌پوش و ماجراجویی‌های جدید او همراه می‌شویم.

انیمیشن گربه چکمه پوش ۲ آخرین آرزو یک انیمیشن ماجراجویی و کمدی آمریکایی و محصولی از استودیو  DreamWorks Animation است که در 21 دسامبر 2022 (30 آذر 1401) در سینماهای آمریکا اکران شد. این انیمیشن دنباله کارتون گربه‌ چکمه‌پوش محصول 2011 و ششمین فیلم فرنچایز شرک است. این انیمیشن را جوئل کرافورد (Joel Crawford) کارگردانی کرده و فیلمنامه‌ی آن را نیز پل فیشر (Paul Fisher) و تامی سوردلو (Tommy Swerdlow) نوشته‌اند. در کارتون Puss in Boots 2022 شاهد بازگشت برخی از صداپیشگان قدیمی و همچنین پیوستن شخصیت‌ها و صداپیشگان جدید هستیم.

داستان انیمیشن گربه چکمه پوش ۲۰۲۲

خلاصه ی انیمیشن گربه چکمه پوش ۲ آخرین آرزو نیز از این قرار است که گربه‌ی چکمه‌پوش متوجه می‌شود 8تا از 9 زندگی‌اش را استفاده کرده و اگر این بار بمیرد، دیگر هیچ‌وقت به زندگی بازنمی‌گردد. پس او و دوستانش یعنی کیتی سافت‌پاوز و پریتو، ماجراجویی جدیدی را برای پیدا کردن یک ستاره‌ی آرزو پیدا مي‌کنند تا بتوانند 8 جان از دست رفته‌ی او را بازیابی کنند. آن‌ها باید در این راه با دشمنانی چون گلدی‌لاکس و سه خرس همراه او، بیگ جک هورنر و همچنین بیگ بد وولف مقابله کنند.

صداپیشگان انیمیشن گربه چکمه پوش ۲ آخرین آرزو

در سال 2021 بود که جوئل کراوفورد به‌عنوان کارگردان این اثر انتخاب شد. در کارتون Puss in Boots 2022 شاهد بازگشت دو صداپیشه اصلی یعنی آنتونیو باندراس و سلما هایک پینو و همچنین پیوستن صداپیشگان جدیدی چون فلورنس پیو و هاروی گیلن هستیم. در ادامه بیوگرافی این 4 صداپیشه کارتون گربه چکمه پوش را بررسی می‌کنیم و مروری نیز بر اسامی سایر صداپیشگان این اثر خواهیم داشت.

آنتونیو باندراس صداپیشه گربه چکمه پوش

آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) بازیگر و خواننده اسپانیایی متولد 10 آگوست 1960 برابر با 19 مرداد 1339 است. او تا کنون جوایز ارزنده‌ای چون جایزه کن و جایزه فیلم اروپا را از آن خود کرده و نامزد دریافت اسکار، جایزه تونی، دو جایزه پرایم تایم امی و پنج جایزه گلدن گلوب شده است. برخی از بهترین آثار این هنرمند عبارتند از مجموعه فیلم‌های فرنچایز شرک، فیلم درام اسپانیایی Pain and Glory محصول 2020، سریال آنتالوژی آمریکایی  Genius و فیلم The Mask of Zorro محصول 1999.

سلما هایاک پینو صداپیشه کیتی سافت پاوز

سلما هایاک پینو (Salma Hayek Pinault) بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی و مکزیکی متولد 2 سپتامبر 1966 برابر با 11 شهریور 1345 است. او بازیگری را در مکزیک آغاز کرد و سپس در فیلم‌های هالیوودی چون Desperado محصول 1995 و Wild Wild West محصول 1999 به ایفای نقش پرداخت. ایفای نقش در فیلم بیوگرافی Frida نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را برای هایاک به ارمغان آورد. گفتنی است که او اولین بازیگر زن مکزیکی است که نامزد دریافت این جایزه شده است.

هاروی گیلن صداپیشه پریتو

هاروی گیلن (Harvey Guillén) بازیگر آمریکایی متولد 3 مه 1990 برابر با 13 اردیبهشت 1369 است. او بیشتر برای ایفای نقش در سریال کمدی ترسناک What We Do in the Shadows محصول 2019 شناخته می‌شود. برخی از دیگر آثار او نیز عبارتند از فیلم ترسناک Truth or Dare محصول 2017، سریال فانتزی جادویی The Magicians محصول 2017-2020، فیلم کمدی ترسناک Werewolves Within محصول 2021، انیمیشن سریالی Harley Quinn و همچنین فیلم کمدی و علمی تخیلی I’m Totally Fine محصول 2022.

فلورنس پیو صداپیشه گلدی‌لاکس

فلورنس پیو (Florence Pugh) بازیگر انگلیسی متولد 3 ژانویه 1996 برابر با 13 دی 1374 است. او  اولین بار در سال 2014 و با فیلم The Falling پا به عرصه بازیگری گذاشت اما در سال 2016 و با فیلم Lady Macbeth بود که مورد توجه منتقدان قرار گرفت. او سپس در فیلم تلویزیونی King Lear محصول 2018 حضور پیدا کرد و بیش از پیش مورد تحسین قرار گرفت. فلورنس پیو با بازی در مینی سریال The Little Drummer Girl  نیز توانست نامزد دریافت جایزه بفتا ستاره نوظهور شود. نقش‌آفرینی فلورنس در فیلم زنان کوچک محصول 2019 نامزدی اسکار و بفتا را برای او به ارمغان آورد.

کلام آخر

اینجا به بررسی انیمیشن گربه چکمه پوش ۲ آخرین آرزو پرداختیم و به تماشای تریلر آن نشستیم. کارتون Puss in Boots 2022 در ژانر ماجراجویی و کمدی ساخته شده و داستان گربه‌ی چکمه‌پوش و دوستانش را برای به دست آوردن ستاره‌ی آرزو، روایت می‌کند. بسیاری این انیمیشن را از بهترین عناوین سال 2022 می‌دانند. پیشنهاد می‌کنیم اگر از این گربه دوست‌داشتنی خوشتان می‌آید، هرچه سریع‌تر سراغ تماشا و دانلود کارتون Puss in Boots 2022 بروید. فراموش نکنید نظراتتان درباره این مقاله و انیمیشن گربه چکمه پوش ۲ آخرین آرزو را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.