Menu

معرفی فیلم مردی به نام اتو 2022

فیلم جدید مردی به نام اتو 2022 اقتباسی از کتاب محبوب مردی به نام اُوِه از فردریک بکمن است. در این فیلم تام هنکس را در نقش پیرمردی بدعنق خواهیم دید. اگر دوست دارید بیشتر درباره فیلم A Man Called Otto 2022 بدانید، با ما همراه باشید.

در این فیلم شاهد نقش‌آفرینی تام هنکس در نقش پیرمرد بدعنقی به نام اتو هستیم که با چالش‌های جدیدی در زندگی‌اش مواجه می‌شود. فیلم A Man Called Otto 2022  ابتدا در تاریخ 30 دسامبر 2022 (9 دی 1401) به اکران محدود سینمایی در آمد و قرار است در 13 ژانویه 2023 (23 دی 1401) توسط کمپانی سونی پیکچرز در سراسر آمریکا منتشر شود.

خلاصه داستان فیلم مردی به نام اتو ۲۰۲۲

داستان درباره پیرمردی به نام اتو اندرسون است که در روستایی در پیتزبورگ، پنسیلوانیا، زندگی می‌کند. قوانین و مقررات برای اتو بسیار مهم هستند و او به نظم و پاکیزگی اهمیت زیادی می‌دهد. او به تازگی همسرش را که بسیار عاشقش بوده از دست داده و سعی می‌کند با این غم بزرگ دست و پنجه نرم کند. اما وقتی یک خانواده جدید، همسایه‌ی اتو می‌شوند،‌ زندگی او از این رو به آن رو می‌شود.

بازیگران فیلم A Man Called Otto 2022

در ژانویه 2022 مارک فورستر به عنوان کارگردان این فیلم انتخاب شد. یک ماه پس از آن نیز خبر رسید که کمپانی سونی پیکچرز تمام امتیازات فیلم را پیش‌خرید کرده است. فیلمبرداری فیلم A Man Called Otto 2022 نیز از فوریه تا می 2022 انجام گرفت. در ادامه این بخش به معرفی برخی از هنرپیشه های فیلم A Man Called Otto 2022 می‌پردازیم.

تام هنکس در نقش اتو اندرسون

تام هنکس بازیگر و فیلمساز آمریکایی متولد 9 ژوئیه 1956 برابر با 18 تیر 1335 است. او برای ایفای نقش در فیلم‌های کمدی و درام شناخته می‌شود. هنکس تا کنون در آثار ماندگار متعددی به ایفای نقش پرداخته و به عنوان یکی از شخصیت‌های فرهنگی و هنری معروف آمریکا شناخته می‌شود. فیلم‌های او تا کنون در آمریکای شمالی بیش از 4.9 میلیارد دلار فروش داشته‌اند و بدین ترتیب او به چهارمین بازیگر پر درآمد آمریکای شمالی تبدیل شده است.

ماریانا تروینیو در نقش مریسول

ماریانا تروینیو (Mariana Treviño) بازیگر مکزیکی تئاتر و سینما متولد 21 نوامبر 1977 برابر با 30 آبان 1356 است. او در فیلم‌های کمدی مکزیکی چون Amor de Mis Amores محصول 2014 به ایفای نقش پرداخته و از سال 2015 تا 2019 نیز در اولین سریال مکزیکی نتفلیکس یعنی Club de Cuervos حضور داشته است. او تا کنون دو بار نامزد دریافت جایزه اریل شده است. جایزه اریل از جوایز سینمایی معتبر کشور مکزیک است.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی فیلم A Man Called Otto 2022 پرداختیم. این فیلم کمدی-درام از جدیدترین آثار تام هنکس است که بر اساس کتاب و فیلم مردی به نام اوه ساخته شده است. نظر شما درباره این فیلم سینمایی چیست؟ آیا قصد تماشای فیلم جدید مردی به نام اتو 2022 را دارید؟ به نقش‌آفرینی تام هنکس در این فیلم چه امتیازی می‌دهید؟ فراموش نکنید نظراتتان را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.