Menu

معرفی فیلم A Christmas Story Christmas 2022

فیلم کریسمس داستان کریسمس یک کمدی کریسمس آمریکایی محصول 2022 است. امروز قصد داریم به معرفی فیلم کریسمسی به یاد گذشته بپردازیم.

بیلینگزلی در نقش رالفی پارکر در کنار ایان پترلا (Ian Petrella)، اسکات شوارتز (Scott Schwartz)، آر دی راب (R. D. Robb) و زک وارد (Zack Ward) از دیگر هنرپیشه های فیلم کریسمس داستان کریسمس هستند. و همین‌طور جولی هاگرتی (به جای ملیندا دیلون از فیلم اصلی) در نقش خانم پارکر بازی می‌کند.

داستان فیلم کریسمس داستان کریسمس ۲۰۲۲

سی و سه سال پس از وقایع A Christmas Story (1983)، رالفی پارکر اکنون مردی متاهل و با خانواده است. رالفی که در مورد کریسمس هیجان‌زده است، با همسر و بچه‌هایش برای گذراندن تعطیلات به خانه دوران کودکی‌اش در ایندیانا می‌رود. رالفی در حالی که دوباره با مادر و دوستان قدیمی‌اش ارتباط برقرار می‌کند و مصمم است که این کریسمس را به شادترین کریسمس تبدیل کند، باید انتظارات خانواده برای جشن گرفتن تعطیلات را عملی کند، حتی اگر نمی‌داند از کجا شروع کند. آیا رالفی می‌تواند غیرممکن‌ها را انجام دهد و همه را با کریسمس جادویی و به یاد ماندنی غافلگیر کند؟

بازیگران فیلم کریسمس داستان کریسمس ۲۰۲۲

مدت کوتاهی پس از اعلام رسمی فیلم، پیتر بیلینگزلی برای بازی در نقش رالفی پارکر به عنوان یک بزرگسال، علاوه بر این که در کنار وینس وان تهیه کننده بود، انتخاب شد. جولی هاگرتی به عنوان خانم پارکر انتخاب شده بود و جایگزین ملیندا دیلون شد که در سال 2007 از بازیگری بازنشسته شد. در ادامه به معرفی برخی هنرپیشه های فیلم کریسمس داستان کریسمس می‌پردازیم.

پیتر بیلینگزلی در نقش رالفی پارکر

پیتر بیلینگزلی متولد 16 آوریل 1971، همچنین با نام‌های پیتر مایکلسن و پیتر بیلینگزلی مایکلسن، بازیگر و فیلم‌ساز آمریکایی است. نقش‌های بازیگری او عبارتند از رالفی پارکر در فیلم (1983) A Christmas Story و دنباله آن A Christmas Story Christmas، جک سیمونز در فیلم (The Dirt Bike Kid (1985، بیلی در فیلم آمریکایی (1982) Death Valley.

ارین هیز سندی در نقش پارکر، همسر رافی

ارین هیز متولد 25 مه 1976 بازیگر و کمدین آمریکایی است. او برای بازی در نقش دکتر لولا اسپرات در سریال کمدی Childrens Hospital (2008-2016) شناخته می‌شود، که بعداً در سریال Medical Police (2020) اسپین آف سریال نقشش را ادامه داد. هیز برای ایفای نقشش در سال 2016 نامزد دریافت جایزه امی برای بازیگر زن برجسته در یک سریال کوتاه کمدی درام شد.

کلام آخر

ژانر فیلم سینمایی کریسمسی به یاد گذشته 2022 کمدی خانوادگی است. با بازی ستارگانی مانند پیتر بیلینگزلی و ارین هیز سندی که به نسبت فیلم موفقی بوده است. نظر شما در مورد داستان و شخصیت‌ها چه بود؟ آیا برای دانلود فیلم A Christmas Story Christmas 2022 ترغیب شدید؟ شما می‌توانید نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما و دیگر مخاطبین درباره فیلم کریسمس داستان کریسمس به اشتراک بگذارید.