Menu

معرفی فیلم خداحافظ 2022 Goodbye

فیلم هندی خداحافظ از آثار جدید سینمای هند است که در این سال منتشر شد و توجه مخاطبان را جلب کرد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی و بررسی فیلم Goodbye 2022 بپردازیم.

فیلم هندی خداحافظ به کارگردانی و نویسندگی ویکاس باهل (Vikas Bahl) ساخته شد. این اثر یکی از فیلم‌ های هندی 2022 بود که مورد توجه قرار گرفت و بازیگران دیگری همچون راشمیکا ماندانا (Rashmika Mandanna)، نینا گوپتا (Neena Gupta) و پاویل گولاتی (Pavail Gulati) در آن حضور پیدا کردند.

داستان فیلم سینمایی هندی خداحافظ

داستان فیلم درباره یک خانواده هندی از هم جدا شده است. پدر خانواده هاریش و مادر گایاتری نام دارد. آنها یک دختر به نام تارا و سه فرزند پسر به نام‌های کاران، ناکول و آنگاد دارند که هرکدام در یک جای دنیا زندگی می‌کنند. روزی تارا به مهمانی بردن اولین پرونده وکالت خود می‌رود و متوجه نمی‌شود که گایاتری، مادرش، با او تماس گرفته است‌. تارا سپس متوجه می‌شود که مادرش فوت کرده و به سرعت به زادگاهش بازمی‌گردد تا در کنار پدرش باشد‌. از سوی دیگر دو برادرش کاران و آنگاد نیز به زادگاه می‌آیند اما اختلافاتی رخ می‌دهد.

فیلم هندی خداحافظ

ابتدا به سراغ ویکاس باهل و سپس معرفی سایر عوامل فیلم Goodbye 2022 خواهیم رفت‌‌.

ویکاس باهل نویسنده و کارگردان فیلم هندی خداحافظ

ویکاس باهل فیلمساز هندی در سال 1971 (1349-1350) به دنیا آمد. او در ابتدا کارش را با تبلیغات تلویزیونی شروع کرد و سپس در سال 2011 با شرکت Phantom Films و با کارگردانان و تهیه‌گنندگان بزرگی همکاری داشت. باهل اولین تجربه کارگردانی خود را به همراه نیتش تیواری (Nitesh Tiwari) با فیلم مهمانی کودکانه (Chillar Party) شروع کرد و بخاطر آن صاحب جایزه شد. اما این فیلم ملکه و تجربه اولین کارگردانی مستقل باهل بود که باعث شد این کارگردان معروف شود. فیلم‌های باشکوه (Shaandar) و سوپر 30 (Super 30) را کارگردانی کرد. جدیدترین اثر او فیلم Ganapath – Part 1 با حضور تایگر شروف (Tiger Shroff) است که به زودی اکران خواهد شد.

بازیگران فیلم هندی خداحافظ ۲۰۲۲

این بخش را به معرفی بازیگران این اثر اختصاص می‌دهیم‌. فیلم چهار بازیگر اصلی دارد که داستان بر محوریت آنها می‌چرخد. با بیوگرافی هنرپیشه های فیلم هندی خداحافظ ۲۰۲۲ همراه ما باشید.

آمیتا باچان در نقش هاریش بالا

آمیتا باچان بازیگر، تهیه‌کننده، خواننده و مجری تلویزیونی اهل هند در 11 اکتبر 1942 (19 مهر 1321) به دنیا آمد. او که به بیگ بی (Big B) معروف است، پدر سینمای هند لقب گرفته و منتقدان او را بزرگترین بازیگر هندی قرن می‌دانند. این بازیگر بیش از پنج دهه از زندگی خود را در دنیای بازیگری گذرانده و هم‌اکنون با وجود سن بالا تقریبا هر سال در فیلم‌های جدید به ایفای نقش می‌پردازد. این بازیگر از سال 1969 تاکنون در سینمای بالیوود فعالیت می‌کند و همسر و فرزند او نیز در دنیای سینمایی هند فعالیت می‌کنند. علاوه بر آن، این بازیگر از سال 1984 در زمینه سیاست نیز فعالیت می‌کرد و تا دوره‌ای نماینده پارلمان هند بود.

راشمیکا ماندانا در نقش تارا بالا

راشمیکا ماندانا بازیگر اهل هند در 5 آوریل 1996 (17 فروردین 1375) به دنیا آمد. او عمدتا در فیلم‌های کنادا، تلوگو و تامیلی ایفای نقش داشته است و فیلم Goodbye 2022 اولین فیلم او به زبان هندی محسوب می‌شود. این بازیگر جوان کار خود را از سال 2016 و با فیلم Kirik Party شروع کرد. سپس برای اولین بار در فیلم تلوگو بزن بریم ایفای نقش داشت. فیلم سلطان نیز اولین تجربه فیلم تامیلی این بازیگر بود. راشمیکا ماندانا یکی از بازیگران جوان و بااستعداد هندی محسوب می‌شود که تاکنون برنده چند جایزه جشنواره‌های هندی شده است.

کلام آخر

این فیلم به عنوان یک فیلم سرگرم‌کننده و تماشایی کاملا مناسب است‌ اما نقدهایی نیز به آن وارد می‌شود. شما نیز پس از دانلود فیلم سینمایی هندی خداحافظ و تماشای آن نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.