Menu

معرفی فیلم سفر جادویی ۲۰۲۲ Spirited

فیلم سفر جادویی ۲۰۲۲، یک فیلم موزیکال کمدی کریسمسی با بازی ویل فرل (Will Ferrell) و رایان رینولدز (Ryan Reynolds) است. در این مقاله بیشتر با فیلم spirited 2022 آشنا خواهیم شد.

این فیلم که با نا‌م‌های اسپریتد یا سفر جادویی نیز شناخته می شود، اثری به کارگردانی شان آندرس (Sean Anders) و با بازی ویل فرل، رایان رینولدز و اوکتاویا اسپنسر (Octavia Spencer) است. فیلم سفر جادویی ۲۰۲۲ در واقع بازگویی رمان کوتاه سرود کریسمس از چارلز دیکنز (Charles Dickens)، نویسنده انگلیسی، است که سایر اقتباس‌های صورت گرفته از این داستان را نیز نقد می‌کند.

داستان فیلم سینمایی سرزنده 2022

خلاصه فیلم spirited 2022 از این قرار است که روح حال کریسمس (یکی از شخصیت‌های داستان چارلز دیکنز) در آستانه‌ی بازنشستگی است و این یعنی به زودی باید به زمین بازگردد. در چنین شرایطی، او متوجه مردی «هدایت ناپذیر» می‌شود که ممکن است به او کمک کند با گذشته‌اش کنار بیاید.

هنرپیشه های فیلم سفر جادویی ۲۰۲۲

در سپتامبر 2019 اعلام شد که شان آندرس و جان موریس (John Morris) برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم کریسمسی انتخاب شده‌اند. این دو همچنین در کنار ویل فرل، رایان رینولدز و برخی دیگر، از تهیه‌کنندگان این فیلم محسوب می‌شوند. یک ماه بعد نیز کمپانی Apple موفق شد امتیاز این فیلم را به دست بیاورد.

ویل فرل در نقش روح حال کریسمس

ویل فرل بازیگر، کمدین و تهیه‌کننده آمریکایی متولد 16 جولای 1967 برابر با 25 تیر 1346 است. او با حضور در مجموعه کمدی Saturday Night Live طی سال‌های 1995 تا 2002، به شهرت قابل قبولی دست یافت و پس از آن در فیلم‌های کمدی متعددی به ایفای نقش پرداخت. فرل یکی از اعضای Frat Pack محسوب می‌شود؛ نامی که به گروهی از بازیگران دهه‌های 1990 و 2000 که در فیلم‌‌های کمدی پرفروش متعددی در کنار هم به ایفای نقش پرداختند، اختصاص داده شده است. ویل فرل تا کنون نامزد دریافت یک جایزه امی و سه جایزه گلدن گلوب شده است. او در سال 2015 ستاره‌ای در پیاده‌‌روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد.

رایان رینولدز در نقش کلینت بریگز

رایان رینولدز بازیگر و تاجر کانادایی-آمریکایی متولد 23 اکتبر 1976 برابر با 1 آبان 1355 است. او بازیگری را با یک سریال کانادایی به نام Hillside اغاز کرد که در سال‌های 1991 الی 1993 منتشر می‌شد. او سپس در فیلم‌های مختلفی چون فیلم کمدی سیاه Waiting… محصول 2005، فیلم کمدی عاشقانه The Proposal محصول 2009، فیلم درام Woman in Gold محصول 2015، فیلم تریلر اکشن 6 Undergroundمحصول 2019 و فیلم علمی تخیلی اکشن Free Guy محصول 2021 حضور پیدا کرد. او همچنین بازیگر فیلم‌های ددپول است که موفق‌ترین آثار او از لحاظ تجاری محسوب می‌شوند.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی و بررسی فیلم سفر جادویی ۲۰۲۲ پرداختیم و درباره جزئیات مختلف آن صحبت کردیم. نظر شما درباره تماشا و دانلود فیلم سینمایی سرزنده 2022 چیست؟ فکر می‌کنید همبازی شدن رایان رینولدز و ویل فرل در این فیلم ایده خوبی بوده؟ از 1 تا 10 چه امتیازی را به این فیلم کریسمسی می‌دهید؟ فراموش نکنید نظراتتان را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.