Menu

معرفی فیلم شکار 2022 Hunt

فیلم شکار 2022 از جدیدترین فیلم‌های کره ای این سال است که مورد توجه واقع گرفت و توانست در جهان دیده شود. در ادامه این مقاله به معرفی و بررسی فیلم کره ای Hunt 2022 خواهیم پرداخت.

فیلم کره ای هانت ۲۰۲۲ (Hunt) به کارگردانی لی جونگ-جه (Lee Jung-jae) و نویسندگی جو سونگ-هی (Jo Seung-Hee) ساخته شد. در این فیلم شاهد حضور خود لی جونگ جه به عنوان ستاره فیلم در کنار جونگ وو-سونگ (Jung Woo-sung) هستیم.

داستان فیلم کره ای Hunt 2022

داستان درباره زمانی است که رئیس جمهور پارک در سال 1980 کشته شده و کره شمالی که از این قضیه اطلاع دارد، برای تدارک یک حمله در آینده خود را آماده کرده و جاسوسی می‌فرستد. به همین جهت، پارک پیونگ هو و کیم جونگ دو افسر ارشد امنیتی برای تحقیق درباره این جاسوس انتخاب می‌شوند.

معرفی کارگردان فیلم شکار 2022

قصد داریم تا ابتدا به سراغ بیوگرافی کارگردان آن برویم آن را معرفی کنیم.

لی جونگ جه کارگردان فیلم شکار 2022

لی جونگ-جه بازیگر و فیلمساز کره ای متولد 15 دسامبر 1972 (24 آذر 1351)، یکی از موفق‌ترین هنرپیشه‌های کره جنوبی محسوب می‌شود که شهرت فراوانی دارد. او به عنوان مدل کار خود را آغاز کرد و سپس وارد حرفه بازیگری شد. از آثار مشهور او می‌توان به سریال ساعت شنی (Sandglass)، فیلم‌های آخرین شاهد (The Last Witness)، طوفان (Typhoon) و چهره خوان اشاره کنیم. اما شهرت جهانی این بازیگر به سریال بازی مرکب برمی‌گردد که باعث شد لی جونگ-جه در عرصه جهانی بدرخشد و همه سونگ گی-هون را به خاطر داشته باشند.

بازیگران فیلم کره ای هانت

در این بخش قصد داریم به معرفی بازیگران این اثر بپردازیم. فیلم هانت مجموعا 5 بازیگر اصلی دارد. با لی جونگ-جه در بخش عوامل آشنا شدید و اکنون بیوگرافی سایر هنرپیشه های فیلم شکار ۲۰۲۲ را برای شما بیان می‌کنیم.

جونگ وو سونگ در نقش کیم جونگ دو

جونگ وو-سونگ بازیگر اهل کره جنوبی متولد 20 مارس 1973 (29 اسفند 1351) است. او اولین بازیگر در این کشور است که توانست سفیر حسن نیت کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل شود. جونگ وو-سونگ کار خود را به عنوان مدل شروع کرد و سپس وارد دنیای بازیگری شد. او در کشورهای آسیایی خصوصا ژاپن معروف است و اکثر فیلم‌هایش فروش خوبی داشته‌اند.

جون هایه جین در نقش بانگ جو کیونگ

جون هایه-جین (Jeon Hye-jin) بازیگر اهل کره جنوبی در 10 اوت 1976 (19 مرداد 1355) به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 1998 و سینما شروع کرد و علیرغم اینکه بازیگر خوبی است اما انتخاب‌های گزینش شده‌ای دارد. این بازیگر برای نقش‌آفرینی در فیلم تخت پادشاهی صاحب جایزه اژدهای آبی (Blue Dragon) شد. علاوه بر آن جون هایه-جین در فیلم‌هایی همچون سلام برادر (Hello, Brother)، صدای یک قاتل (Voice of a Murderer)، راننده تاکسی (A Taxi Driver) و باران خاکستر حضور داشته است. او در فیلم شکار 2022 یکی از نقش‌های کلیدی را دارد.

سخن پایانی

با معرفی فیلم کره ای Hunt 2022 همراه شما بودیم و سعی کردیم تا فیلم را به طور کامل برای شما معرفی کنیم. شکار اگرچه اثری درخور و شایسته بود اما نقاط ضعفی نیز از نظر منتقدان دنیا داشت‌. البته این دیدگاه می‌تواند به دلیل متفاوت بودن زاویه نگاه سینمای کره در جهان نیز باشد. به هر حال لی جونگ-جه در اولین تجربه کارگردانی خود توانست با موفقیت عمل کند. شما نیز می‌توانید با دانلود فیلم شکار ۲۰۲۲ نظرات خود را درباره این اثر با ما درمیان بگذارید. از همراهی شما ممنونیم.