Menu

معرفی فیلم 2022 Raymond & Ray

فیلم ریموند و ری 2022 از آثار کمدی-درام این سال است که توانست توجه‌ها را به خود جلب کند. در این مقاله به معرفی فیلم سینمایی Raymond & Ray 2022 می‌پردازیم.

فیلم ریموند و ری 2022 به کارگردانی و نویسندگی رودریگو گارسیا (Rodrigo García) ساخته شد. این اثر در جشنواره تورنتو کانادا به نمایش درآمد و ستارگانی همچون ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor)، ایثن هاوک (Ethan Hawke)، ماریبل وردو (Maribel Verdú) و سوفی اوکوندو (Sophie Okonedo) در آن ایفای نقش دارند.

داستان فیلم ریموند و ری 2022

داستان فیلم درباره دو برادر به نام‌های ریموند و ری است‌. پدر این دو برادر فوت می‌کند و آخرین وصیتش شرکت فرزندانش در مراسم خاکسپاری او است. ری و ریموند از پدر مشترک و صاحب مادرانی جدا هستند و به دلیل آسیب‌های روحی که پدرشان به آنها تحمیل کرده، پنج سال از هم دور هستند. حال ریموند مجبور می‌شود که بخاطر وصیت پدر به دنبال ری که سابقا معتاد به هروئین بوده، برود. این خلاصه ی فیلم ریموند و ری 2022 که برای شما بیان کردیم.

بازیگران فیلم ریموند و ری ۲۰۲۲

در ادامه قصد داریم تا سری به تیم بازیگران این فیلم زده و بیوگرافی کوتاهی از هنرپیشه های فیلم ریموند و ری 2022 داشته باشیم.

 ایوان مک گرگور در نقش ریموند

ایوان گوردون مک‌گرگور (Ewan Gordon McGregor) بازیگر اسکاتلندی در 31 مارس 1971 (11 فروردین 1350) به دنیا آمد. او بازیگری را به طور جدی از سال 1993 و سریال Lipstick on Your Collar شروع کرد. او در جهان با نقش اوبی وان کنوبی سه‌گانه پیش‌درآمد جنگ ستارگان معروف شد و هنوز هم این شخصیت را با ایوان مک‌گرگور می‌شناسند. ایوان مک‌گرگور تاکنون صاحب جوایز گلدن گلوب و امی ساعات پربیننده شده است.

ایثن هاوک در نقش ری

ایثن گرین هاوک (Ethan Green Hawke) بازیگر و کارگردان آمریکایی متولد 6 نوامبر 1970 (15 آبان 1349) است. او تاکنون چهار بار نامزد جایزه اسکار، دو جایزه گلدن گلوب و یک جایزه تونی شده و علاوه بر بازیگری نویسندگی نیز انجام می‌دهد. او نخستین بار در سال 1985 و با فیلم کاوشگران (Explorers) به جلوی دوربین رفت. باری در فیلم‌های شوم و پسرانگی باعث شد که ایثن هاوک تبدیل به یک چهره شناخته شده در دنیای سینما شود. او علاوه بر اینها در آثاری همچون فیلم روز تعلیم (Training Day) و سریال شوالیه ماه (Moon Knight) نیز ایفای نقش داشته است. او در فیلم سینمایی Raymond & Ray 2022 یکی از نقش‌های اصلی را دارد.

کلام آخر

در این مقاله با معرفی فیلم سینمایی Raymond & Ray 2022 همراه شما بودیم. گاهی فیلم‌ها با وجود داشتن بازیگران خوب و ژانری پرطرفدار نیز با اشکالات در فیلمنامه، نمی‌توانند آنطور که باید موفق عمل کنند. شما نیز با دانلود فیلم ریموند و ری ۲۰۲۲ می‌توانید نظرات خود را درباره عملکرد این اثر با ما درمیان بگذارید. از همراهی شما متشکریم.