Menu

معرفی فیلم افسون شده 2022

با فیلم افسون شده 2022 چقدر آشنایی دارید؟ در این نوشته می‌خواهیم با معرفی کامل فیلم سینمایی Disenchanted 2022، با داستان و عوامل آن آشنا شویم.

فیلم از آن دسته آثاری بود که ایده ساختنش برای سا‌ل‌ها در قبرستان ایده‌‌ها و پروژه‌های توسعه نیافته هالیوود خاک می‌خورد. تا اینکه در نهایت در سال 2017 اعلام شد که ایمی آدامز (Amy Adams) قرار است برای ایفای دوباره نقشش به فیلم دوم این مجموعه بپیوندد. آدام شنکمن (Adam Shankman) وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. ج.دیوید استم (J. David Stem)، دیوید ان.وایز (David N.Weiss) و ریچارد لاگریونس (Richard LaGravenese) نیز نویسندگی فیلمنامه را بر عهده داشته‌اند. در ادامه با مروری بر بخش‌های مختلف فیلم، با آن بیشتر آشنا می‌شویم.

داستان فیلم افسون شده ۲۰۲۲

در خلاصه ی فیلم افسون شده 2022 آمده است که: ده سال پس از پایان وقایع فیلم اول، ژیزل، رابرت و مورگان که با نوزاد تازه متولد شده‌شان سوفیا با خوشبختی در حال زندگی هستند، تصمیم می‌گیرند که برای ایجاد تغییراتی در رویه زندگیشان، به خانه جدیدی در حومه  شهر مونروویل نقل مکان ‌کنند. جامعه محلی منطقه زندگی آنها تحت نظارت فردی به نام مالوینا مونرو است که نیت‌های پلیدی برای خانواده ژیزل دارد.

بازیگران فیلم افسون شده ۲۰۲۲

در ادامه با نگاهی به بیوگرافی بازیگران فیلم افسون شده 2022، به معرفی آنها می‌پردازیم.

ایمی آدامز در نقش جیزل

ایمی آدامز (Amy Addams) متولد 20 آگوست 1974 از بهترین و شناخته شده ترین بازیگران حال حاضر آمریکایی دنیاست. اولین نقش آفرینی بزرگ او، در فیلم Catch Me if You Can رخ داد و بعدا برای بازی در فیلم Junebug توانست اولین نامزدی جایزه اسکار خودش را به دست بیاورد. آدامز تا به الان موفق به کسب دو جایزه گلدن گلوب برای بازی در فیلم‌های American Hustle و Big Eyes شده. او همچنین تا به الان شش بار برای جایزه اسکار کاندید شده که هیچکدام از این آنها را برنده نشده است و از بازیگران ناکام در مراسم اسکار به شمار می‌آید.

پاتریک دمپسی در نقش رابرت

پاتریک دمپسی (Patrick Dempsey)، متولد 13 ژانویه 1966 بازیگر و راننده حرفه‌ای آمریکایی است. عمده شهرت او برای نقش آفرینی‌اش در سریال Grey’s Anatomy است که برایش دو نامزدی جایزه گلدن گلوب را به همراه داشت. از دیگر آثار معروف او می‌توان به Can’t Buy Me Love و LoverBoy اشاره کرد. دموسی همچنین سابقه حضور چندباره در مسابقات حرفه‌ای ماشین رانی را نیز دارد.

مایا رودالف در نقش مالوینا مونرو

مایا رودالف (Maya Rudolph) متولد 27 جولای 1972، کمدین، بازیگر و خواننده آمریکایی است. رودالف در دهه 2000 حضور مستمری در Saturday Night Live داشت و در سال 2007 از این برنامه جدا شد. پس از آن او در فیلم‌های Grown Ups، فیلم Inherent Vice و Bridesmaids نقش آفرینی کرد. او تا به الان چندین مرتبه کاندید جایزه امی شده که در نهایت برای بازی در نقش کاملا هریس (Kamala Harris) موفق به کسب این جایزه شد.

ایوت نیکول براون در نقش روزالین

ایوت نیکول براون (Yvette Nicole Brown) متولد 12 آگوست 1971 بازیگر، کمدین، نویسنده و مجری آمریکایی است. عمده شهرت و محبوبیت نیکول براون، مربوط به بازی در نقش شرلی بنت در سریال سیتکام Community است. او همچنین در سیتکام‌های The Odd Couple و The Mayor نیز نقش آفرینی کرده. حضور او در A Black Lady Sketch Show برای او یک نامزدی جایزه امی را به ارمغان آورد. نیکول براون در برنامه‌های The View و The Talk و The Real به عنوان مجری حضور داشته.

سخن پایانی

با توجه به تمام چیزهایی که گفته شد، به نظر می‌آید که فیلم افسون شده 2022 دنباله موفقی برای فیلم قبلی به حساب نمی‌آید اما عملکرد بازیگران آن قابل توجه توصیف شده و با این حال این فیلم ارزش دیدن را خواهد داشت.