Menu

معرفی فیلم Speak No Evil 2022

فیلم بد حرف نزن 2022 یکی از جدیدترین فیلم‌های ترسناک اروپایی است که مورد توجه همگان قرار گرفته. با معرفی و بررسی فیلم Speak No Evil 2022 همراه ما باشید.

فیلم Speak No Evil 2022 درام تریلری روانشناختی محصول دانمارک به کارگردانی کریستین تفدراپ (Christian Tafdrup) است که بر اساس فیلمنامه‌ای از خود او به همراه برادرش مدس تفدراپ (Mads Tafdrup) ساخته شده. تهیه‌کننده فیلم نیز جیکوب جرک (Jacob Jarek) است و وظیفه عرضه آن را کمپانی Nordisk Film بر عهده داشته. فیلم از شر سخن مگو ۲۰۲۲ برای اولین بار در ژانویه 2022 در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد و جایزه Best Director Choice را گرفت. اکران عمومی فیلم نیز در تاریخ 17 مارس 2022 برابر با 26 اسفند 1400 در دانمارک انجام شد و منتقدان فیلمنامه، کارگردانی و هنرنمایی بازیگران آن را ستودند. با معرفی فیلم بد حرف نزن 2022 همراه ما باشید.

خلاصه داستان فیلم از شر سخن مگو ۲۰۲۲

قصه آن حول محور زوجی دانمارکی به نام‌های بیورن و لوئیس می‌گذرد که زوجی هلندی به نام‌های پاتریک و کارین برای تعطیلات آنها را به خانه‌شان دعوت می‌کنند. مدت زمان فیلم از شر سخن مگو ۲۰۲۲ برابر با 98 دقیقه است.

معرفی بازیگران فیلم Speak No Evil 2022

فیلم جدید ترسناک بد حرف نزن سومین فیلم کریستین تفدراپ است که پیشتر بیشتر به عنوان یک بازیگر فعال بوده. این عنوان اولین فیلم ژانری این فیلمساز است که در آن سعی کرده المان‌های ژانر درام را با نقدهای اجتماعی و المان‌های فیلم های ترسناک روانشناختی ادغام کند. هزینه تولید فیلم نیز حدود 2.8 میلیون یورو بوده است. فیلمبرداری به دلیل شیوع ویروس کرونا با وقفه‌ای کوتاه روبرو شد و اکثر سکانس‌ها در هلند و ایتالیا ضبط شده‌اند. زبان فیلم نیز عموما انگلیسی است. همانطور که خواندید، ژانر فیلم Speak No Evil 2022 ترکیبی از ژانرهای درام، تریلر، ترسناک و روانشناختی است. در ادامه مروری بر بیوگرافی بازیگران فیلم از شر سخن مگو ۲۰۲۲ خواهیم داشت.

مورتن بوریان در نقش بیورن

مورتن بوریان (Morten Burian) بازیگر دانمارکی متولد 8 سپتامبر 1974 برابر با 17 شهریور 1353 است. وی بیشتر به خاطر بازی در فیلم بد حرف نزن 2022، سریال Deadline و فیلم Loving Adults محصول سال 2022 شناخته می‌شود.

سیدسل سیم کوچ در نقش لوئیس

سیدسل سیم کوچ (Sidsel Siem Koch) بازیگر چندان شناخته شده‌ای نیست و بیشتر به خاطر بازی در فیلم از شر سخن مگو ۲۰۲۲، سریال Doggystyle و مینی سریال Frederik IX او را می‌شناسند.

فدجا ون هوئت در نقش پاتریک

فدجا ون هوئت (Fedja van Huêt) بازیگر فیلم و تئاتر هلندی متولد 21 ژوئن 1973 برابر با 31 خرداد 1352 است. وی آموزش حرفه‌ای بازیگری را در کالج Maastricht Academy of Dramatic Arts گذرانده و یکی از اعضای تئاتر دو کمپانی RO Theater و Theatercompagnie/Hollandia بوده است. در حال حاضر او با کمپانی Toneelgroep Amsterdam کار می‌کند. یکی از نقش‌های شاخصی که ایفا کرده در فیلم درام AmnesiA محصول سال 2001 بوده که برای آن جایزه نیز گرفته است.

کلام آخر

در این مقاله یک تریلر ترسناک دانمارکی که اخیرا مورد توجه بینندگان و منتقدان قرار گرفته است. آیا با خواندن این مقاله برای تماشا و دانلود فیلم سینمایی از شر سخن مگو ۲۰۲۲ ترغیب شدید؟ اگر فیلم را دیده‌اید، شما چه امتیازی به آن می‌دهید؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات خودتان را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.