Menu

معرفی فیلم هندی Cuttputlli 2022

آکشی کومار معروف به پادشاه ژانرها و یکی از پرطرفدارترین بازیگران هندی حال حاضر محسوب می‌شود که ممکن است سالانه در چندین فیلم به ایفای نقش بپردازد. در این مطلب قصد داریم اثر جدید او یعنی فیلم عروسک خیمه شب بازی را معرفی کرده و مورد بررسی قرار دهیم.

ژانر فیلم سینمایی Cuttputlli 2022 جنایی، رازآلود، تریلر است. این اثر به کارگردانی رنجیت تیواری (Ranjit Tewari) ساخته و 2 سپتامبر 2022 (11 شهریور 1401) در سرویس Disney+ Hotstar اکران شد. از بازیگران مشهور فیلم باید به آکشی کومار (Akshay Kumar)، راکول پریت سینگ (Rakul Preet Singh)، سارگون محتا (Sargun Mehta) و چاندارچور سینگ (Chandrachur Singh) اشاره کرد. در ادامه با معرفی این فیلم هندی همراه ما باشید.

خلاصه فیلم عروسک خیمه شب بازی 2022

درباره مردی به نام آرجان ستی است. آرجان در واقع یک فیلمساز با استعداد است که علاقه زیادی به ساختن فیلمی درباره روان‌آزاران و قاتلان دارد اما با مخالفت خانواده و تهیه‌کنندگان روبه‌رو می‌شود. آرجان سرانجام در اداره پلیس شغلی پیدا می‌کند. اما رفتن او به اداره با پیدا شدن قاتلی زنجیره‌ای همزمان می‌شود. آرجان تصمیم می‌گیرد تا به دنبال این قاتل بگردد.

معرفی کارگردان Cuttputlli 2022

در این بخش قصد داریم کارگردان این فیلم را معرفی کنیم و نگاهی بر تجربیات کارگردان فیلم داشته باشیم.

رنجیت تیواری کارگردان فیلم

رنجیت تیواری کارگردان شناخته‌شده‌ای در هند نیست و در شروع راه شغلی خود قرار دارد. او در صنعت سینمای هند کار کرده است و دستیار کارگردان آثاری همچون متشکرم مامان (Thanks Maa)، خانه در پاتیلا (Patiala House) و کتی باتی (Katti Batti) بود. وی اولین تجربه کارگردانی خود را در سال 2017 و با فیلم «لاکنو مرکزی» شروع کرد. او در سال 2021 فیلم «بل باتن» را نیز ساخت. فیلم سینمایی Cuttputlli 2022 دومین همکاری بین تیواری و آکشی کومار است.

بازیگران فیلم عروسک خیمه شب بازی ۲۰۲۲

در این قسمت قصد داریم تا نگاهی بر بازیگران این فیلم بیندازیم.

آکشی کومار در نقش آرجان ستی

آکشای کومار یا راجیو هاری اوم باتیا (Rajiv Hari Om Bhatia) که او را با نام آکشی کومار در ایران می شناسیم نهمین روز ماه سپتامبر سال 1967 (18 شهریور 1346) در هند به دنیا آمد. او تابعیت کشور کانادا را دارد و در زمینه‌های بازیگری و تهیه‌کنندگی در هند فعالیت می‌کند. آکشی کومار در ابتدا به ورزش علاقمند بود و بعدها به خواست پدر سعی در فراگیری هنرهای رزمی داشت تا اینکه سرنوشت او را بر راهی قرار داد که منجر به بازیگر شدن او می‌شد.

او نخستین بار به دنیای مدلینگ پا گذاشت و روزی خیلی اتفاقی به عنوان بازیگر انتخاب شد و سال 1987 در اولین فیلم خود امروز (Aaj) حضور یافت. چیزی که درباره آکشی کومار مهم و جالب است موفقیت تجاری بیش از نیمی از فیلم‌های اوست. او ابتدا با ژانر اکشن شروع کرد، سپس به ژانر کمدی رو آورد و اکنون پادشاه ژانرها لقب گرفته است. نقش او در فیلم‌های «پدمن» و «اوه خدای من» به شدت مورد استقبال قرار گرفت. این بازیگر تاکنون صاحب جایزه فیلم جهانی بهترین بازیگر و دو جایزه فیلم‌ فیر شده است. آکشی کومار در فیلم هندی عروسک خیمه شب بازی نقش اصلی را ایفا می‌کند.

راکول پریت سینگ در نقش دیویا باکشی

راکول پریت سینگ متولد 10 اکتبر 1990 (18 مهر 1369) بازیگر زن هندی است که در این سینما به فعالیت می‌پردازد. نخستین فیلم او در سال 2009 منتشر شد. او در رشته ریاضی درس خواند اما همیشه آرزوی بازیگر شدن داشت. وقتی در دانشگاه درس می‌خواند، حرفه خود را به عنوان مدل شروع کرد و پس از بازی در اولین فیلم خود پیشنهادات کاری زیادی به او شد. راکول بارها به‌خاطر استعدادهایش تحسین شد و صاحب جوایز گوناگونی نیز شد. او اگرچه در ایران به اندازه برخی بازیگران دیگر شناخته شده نیست اما در حرفه خود موفق عمل می‌کند.

بازدید فیلم عروسک خیمه شب بازی

هنوز مدت زیادی از پخش این فیلم نگذشته است و از آنجایی که فیلم در سینماها اکران نشده و فقط در سرویس Disney+ Hotstar پخش شده است باید تمرکزمان را بر بودجه و دیده شدن آن بگذاریم.

بهتر است از بودجه فیلم هندی عروسک خیمه شب بازی شروع کنیم. بودجه این فیلم حدود 150 کرور تخمین زده شده است که بخش زیادی از آن فقط به دست‌مزد آکشی کومار تعلق دارد. این اثر تا‌کنون بیش از 8 میلیون بار بازدید شده است که با این تفاسیر کاملا توانسته موفق عمل و مخاطبان را به خود جذب کند.

کلام آخر

در این مقاله به معرفی فیلم هندی عروسک خیمه شب بازی ۲۰۲۲ پرداختیم. این فیلم علیرغم ضعف‌هایی که داشت به خوبی دیده شد و قطعا ارزش تماشا دارد. آیا شما این فیلم را تماشا کرده‌اید؟ نظر شما درباره فیلم سینمایی Cuttputlli 2022 چیست؟ سینمای هند هر ساله فیلم‌های زیادی را منتشر می‌کند. فکر می‌کنید این سینما در سال 2022 تا چه حد موفق عمل کرده‌ است؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. از همراهی شما تا انتهای مقاله متشکریم.