Menu

معرفی فیلم Seoul Vibe 2022

آیا فیلم کره ای سئول وایب 2022 را تماشا کرده‌اید؟ فیلم حال و هوای سئول 2022 از آن دسته آثاری است که اکشن بودنش دل مخاطب را می‌برد. طرفداران فیلم‌ها و سریال‌های کره‌ای قطعا عاشق این مدل فیلم‌ها هستند.

در این مطلب سعی داریم، شما را با فیلم حال و هوای سئول 2022 آشنا کنیم. این فیلم از لحاظ امتیاز آن‌قدر مورد توجه قرار نگرفته است اما شواهد، چیز دیگری را نشان می‌دهند و این فیلم اکشن کره ای طرفداران خاص خودش را دارد.

داستان فیلم حال و هوای سئول 2022

داستان آن در اواسط بازی‌های المپیک سال 1988 میلادی در سئول، یک تعقیب و گریز با ماشین در خیابان‌های سئول اتفاق می‌افتد. در این میان گروهی از رانندگان با استعداد معروف به تیم سانگ‌دونگ، متوجه فساد موجود در پشت این مسابقات شده و…

بازیگران فیلم کره ای سئول وایب 2022

در این بخش می‌توانید با بازیگران فیلم Seoul Vibe 2022 آشنا شوید.

یو آه این در نقش دونگ ووک

یو آه این (Yoo Ah In) اهل کره جنوبی و متولد 6 اکتبر 1986 است. یو آه این علاوه بر بازیگری، در حرفه کارگردانی نیز دست دارد. او با آثاری همچون Punch و Six Flying Dragons و Alive به شهرت رسید. آه این بازیگری را از سن 17 سالگی یعنی از سال 2003 آغاز کرد.

او پس از آن‌که توسط کمپانی پذیرفته شد، از شهر دگو به سئول مهاجرت کرد و زندگی مستقل خود را آغاز کرد. مدتی بعد آه این وارد دانشگاه دانکوک شد و به پیشنهاد کمپانی‌اش آموزش آواز را نیز آغاز کرد. جالب است بدانید که نام اصلی او آم هونگ شیک است که به پیشنهاد کمپانی‌اش، آن را به یو آه این تغییر داد.

گو کیونگ پیو در نقش وو سام

گو کیونگ پیو (Go Kyuong Pyo) اهل اینچئون کره جنوبی و متولد 11 ژوئن 1990 است. گو کیونگ پیو کار حرفه‌ای خود را از سال 2010 آغاز کرد. او با بازی در سریال‌های قوی‌ترین پیک موتوری، پاسخ به 1988 و ماشین تحریر شیکاگو به شهرت بسیاری دست پیدا کرد. جالب است بدانید که گو کیونگ پیو از کودکی علاقه شدیدی به طراحی داشت اما سرنوشت، او را به سمت بازیگری کشاند.

لی کیو هیونگ در نقش بوک نام

لی کیو هیونگ (Lee Kyoo Hyung) اهل کره جنوبی و متولد 29 نوامبر 1983 است. لی کیو هیونگ فارغ‌التحصیل دانشگاه دونگ گوک است که کار خود را از سال 2001 آغاز کرد. جالب است بدانید که او با بازی در سریال‌های دفترچه زندان، هوارانگ و سلام خداحافظ مامان به شهرت رسید.

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم خلاصه‌ای از فیلم حال و هوای سئول را برایتان بازگو کنیم. سپس می‌توانید شاهد بازیگران این فیلم جذاب باشید. شما می‌تواند این فیلم اکشن کره‌ای را از همین‌جا دانلود کنید. اگر از این مطالب خوشتان آمد، حتما نظرات خود را با ما در میان بگذارید.