Menu

معرفی فیلم منو The Menu 2022

فیلم منو 2022 (The Menu) یکی از جدیدترین فیلم های ترسناک آمریکایی است که به زودی اکران خواهد شد. در این فیلم بازیگران معروفی چون ریف فاینز، آنیا تیلور-جوی و نیکلاس هولت به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم The Menu 2022 اثری در ژانرهای ترسناک و کمدی سیاه محصول آمریکا به کارگردانی مارک مایلود (Mark Mylod) و نویسندگی سث ریس (Seth Reiss) و ویل تریسی (Will Tracy) است. تهیه‌کنندگان این فیلم نیز آدام مک کی (Adam McKay) و بتسی کخ (Betsy Koch) هستند که آن را در کمپانی Hyperobject Industries تولید کرده‌اند. در فیلم منو 2022 شاهد هنرنمایی بازیگران مشهوری چون ریف فاینز (Ralph Fiennes)، آنیا تیلور-جوی (Anya Taylor-Joy) و نیکلاس هولت (Nicholas Hoult) هستیم.

 

دانلود فیلم منو ۲۰۲۲

در این قسمت لینک های دانلود فیلم  The Menu 2022 را برای شما قرار می‌دهیم تا از تماشای این فیلم ترسناک و کمدی لذت ببرید.

تاریخ انتشار فیلم منو ۲۰۲۲

فیلم منو 2022 برای اولین بار در تاریخ 10 سپتامبر 2022 (19 شهریور 1401) در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درخواهد آمد. این فیلم قرار است در تاریخ 18 سپتامبر 2022 برابر با 27 شهریور 1401 توسط کمپانی Searchlight Pictures عرضه شود. مدت زمان فیلم The Menu 2022 برابر با 106 دقیقه است.

خلاصه فیلم سینمایی منو 2022

ژانر فیلم منو 2022 ترسناک و کمدی سیاه است. موضوع آن درباره زوجی به نام‌های مارگو و تایلر است که برای غذا خوردن در رستورانی خاص با سرآشپزی مرموز به جزیره‌ای دورافتاده می‌روند. اما کارکنان این رستوران مجلل، غافلگیری‌هایی برای مهمانان ثروتمندشان دارند.

بازیگران فیلم منو ۲۰۲۲

در آوریل 2019 اعلام شد که اما استون (Emma Stone) و ریف فاینز در فیلم The Menu 2022 بازی خواهند کرد و قرار بود الکساندر پین (Alexander Payne) کارگردانی آن را به عهده بگیرد. در دسامبر همان سال فیلمنامه این فیلم در لیست سیاه سالانه قرار گرفت. لیست سیاه در واقع فهرست فیلم‌های محبوبی است که هنوز ساخته نشده‌اند. در می 2020 کمپانی Searchlight Pictures حقوق پخش فیلم را خریداری کرد و پین و استون به دلیل تداخل برنامه‌هایشان این پروژه را ترک کردند و مارک مایلود به عنوان کارگردان جایگزین پین شد.

در ژوئن 2021، علاوه بر تایید حضور فاینز، آنیا تیلور-جوی نیز جایگزین استون شد و تا اکتبر همان سال سایر بازیگران نیز انتخاب شدند. فیلمبرداری در تاریخ 3 سپتامبر 2021 (12 شهریور 1400) در شهر ساوانا، ایالت جورجیا شروع شد. فیلمبردار فیلم پیتر دمینگ (Peter Deming) و تدوین‌کار آن کریستوفر تلفسن (Christopher Tellefsen) هستند.

ریف فاینز در نقش سرآشپز اسلوویک

ریف فاینز بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان انگلیسی متولد 22 دسامبر 1962 برابر با 1 دی 1341 است. وی در ابتدا روی صحنه تئاتر ملی سلطنتی به شهرت رسید و با فیلم Emily Brontë’s Wuthering Heights در سال 1992 وارد سینما شد. وی به خاطر بازی در فیلم Schindler’s List برای جوایز اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نامزد دریافت جایزه شد و جایزه بفتای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را گرفت. بازی او در فیلم The English Patient دومین نامزدی جایزه اسکار، بفتا و گلدن گلوب را این بار در رشته بهترین بازیگر مرد برای او به ارمغان آورد.

آنیا تیلور-جوی در نقش مارگو

آنیا تیلور-جوی بازیگر بریتانیایی-آمریکایی متولد 16 آوریل 1996 برابر با 28 فروردین 1375 است. وی علیرغم سن کمش تا کنون جوایز و افتخارات زیادی به دست آورده است؛ از جمله یک جایزه گلدن گلوب، یک جایزه انجمن بازیگران فیلم و نامزدی برای یک جایزه امی. در سال 2021 آنیا در لیست «100 رهبری که آینده را شکل خواهند داد» در مجله تایم قرار گرفت.

کلام آخر

در اینجا با معرفی فیلم مورد انتظار منو 2022 همراه شما بودیم؛ یک تریلر ترسناک کمدی که به زودی اکران خواهد شد. پس برای دانلود فیلم سینمایی منو 2022 همچنان باید منتظر باشیم. در این فیلم بازیگران مشهوری چون ریف فاینز، آنیا تیلور-جوی و نیکلاس هولت به ایفای نقش پرداخته‌اند. به محض انتشار فیلم، با بررسی فیلم خارجی منو 2022 همراه شما خواهیم بود. آیا شما منتظر این فیلم هستید؟ نظر شما درباره تریلر و داستان آن چیست؟ در پایین همین صفحه می‌توانید نظرات خودتان را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید.