Menu

معرفی فیلم جواب منفی Nope 2022

هرساله فیلم‌های زیادی در سینمای جهان اکران می‌شوند. امروز با معرفی یک فیلم ترسناک و علمی تخیلی، فیلم جواب منفی ۲۰۲۲، از جدیدترین آثار ژانر وحشت خدمت شما هستیم.

فیلم های ترسناک فیلم‌هایی هستند که در آن‌ها هیجان زیاد، حس ترس و شوک های بزرگ زیادی وجود دارد. این آثار همواره با ژانرهای دیگر ادغام می‌شوند تا تاثیرگذاری بهتری داشته باشند، ژانر علمی تخیلی یکی از این موضوعات است. بیشتر اوقات می‌بینیم که برای نشان دادن فیلم‌ های علمی تخیلی از ژانر رازآلود و اکشن استفاده می‌شود اما این بار قرار است وحشت را با موجودات فراسوی کره زمین تجربه کنیم. یکی ای این فیلم های جدید ترسناک جواب منفی است.

فیلم سینمایی جواب منفی 2022 یک اثر ترسناک و علمی تخیلی به کارگردانی و نویسندگی جردن پیل (Jordan Peele) و تهیه کنندگی مشترک او با ایان کوپر (Ian Cooper) است. این فیلم در ژانر ترسناک و علمی تخیلی به تازگی اکران شده است .

دانلود فیلم جواب منفی ۲۰۲۲

در این قسمت لینک های دانلود فیلم Nope 2022 را برای شما قرار می‌دهیم تا از تماشای این فیلم ترسناک و علمی تخیلی لذت ببرید.

تاریخ انتشار فیلم جواب منفی ۲۰۲۲

تاریخ انتشار فیلم سینمایی جواب منفی 2022 در 22 جولای 2022 (۳۱ تیر ۱۴۰۱) بود. در ادامه با معرفی داستان فیلم سینمایی جواب منفی 2022 و عوامل آن، بهتر این فیلم را می‌شناسیم.

خلاصه فیلم سینمایی جواب منفی 2022

در خلاصه داستان فیلم سینمایی جواب منفی ۲۰۲۲ آمده است که ساکنان یک دره دورافتاده در داخل کالیفرنیا شاهد یک کشف عجیب و وحشتناک هستند. داستان فیلم Nope 2022 درباره خواهر و برادری است که صاحب یک مزرعه پرورش اسب هستند و پدرشان را بخاطر سقوط یک شئ مرموز از آسمان از دست داده اند. آن‌ها رفته رفته درمی‌یابند که آسمان آن قسمت شوم و مرموز است. حالا او جی و امرالد باید با کمک یک فروشنده و متخصص تکنولوژی به نام آنجل تورس و مستندسازی به نام آنتلزر هولست این حوادث و اتفاقات مرموز را ضبط کنند تا جلوی صاحب پارک سرگرمی مجاور را که از مسئله سود می‌برد بگیرند‌.

معرفی عوامل فیلم خارجی جواب منفی 2022

در این قسمت عوامل فیلم آمریکایی جواب منفی 2022 را معرفی خواهیم کرد.

جردن پیل نویسنده و کارگردان فیلم خارجی جواب منفی 2022

محل تولد: نیویورک، آمریکا
سن: 43 سال
آثار ماندگار: فیلم برو بیرون (Get Out) و فیلم (Us)

جردن پیل نویسنده، فیلم‌ساز، کارگردان، بازیگر و کمدین آمریکایی تبار متولد 21 فوریه 1979 (۲ اسفند ۱۳۵۷) است. جردن پیل در پروژه‌های زیادی حضور نداشته اما این دلیل حرفه‌ای نبودن او نیست. فیلم سینمایی Get out که از آن بسیار استقبال شد به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی جردن پیل است.

کارگردان فیلم ترسناک جواب منفی ۲۰۲۲، هوش بالایی در ساخت فیلم‌های ترسناک دارد. فیلم‌های ترسناک Us و Candyman نیز از دیگر آثاری هستند که همه در ژانرهای تریلر و ترسناکند. او همچنین یک فیلم در انتظار دیگر به نام Wendell & Wild در سال 2022 دارد. فیلم Nope 2022 اولین تجربه کارگردانی فیلم ترسناک جردن پیل نیست، پس قطعا انتظارات از او بالاست.

سایر عوامل فیلم

تهیه کننده: ایان کوپر
تدوین: نیکولاس مونسور (Nicholas Monsour)
موسیقی: مایکل ایبلز (Michael Abels)

بازیگران فیلم جواب منفی ۲۰۲۲

در این قسمت به معرفی بازیگران فیلم سینمایی Nope 2022 خواهیم پرداخت. باید ببینیم چه کسانی در این فیلم ایفای نقش دارند. اگر یک فیلم کامل را ساختمانی در نظر بگیریم، بازیگران آن از ستون‌های اصلی این ساختمان هستند. ما می‌توانیم از قدرت بازیگران فیلم سینمایی جواب منفی 2022 دلیل موفق بودن آن را حدس بزنیم.

دنیل کالویا در نقش او جی هیوود

محل تولد: لندن، انگلیس
سن: 33 سال
نقش های ماندگار: فرد همپتون در فیلم یهودا و مسیح سیاه (Judas and the Black Messiah) و کریس واشنگتون در فیلم برو بیرون (Get out)

دنیل کالویا (Daniel Kaluuya) نویسنده و بازیگر بریتانیایی متولد 24 فوریه 1989 (۵ اسفند ۱۳۶۷) است. او پیش از این در فیلم Get out ساخته جردن پیل نقش آفرینی داشته و بسیار خوش درخشیده. دنیل کالویا چندین جایزه مختلف آکادمی، بفتا، گیلد و امی برنده شده است. او در سال 2021 جز 100 فرد تاثیرگذار جهان قرار گرفت.

نقش آفرینی زیبای او در فیلم یهودا و مسیح سیاه یکی از تاثیرگذارترین نقش آفرینی‌‌های او بود. حال او را به عنوان نقش اصلی فیلم جواب منفی ۲۰۲۲ ببینیم.

ککه پالمر در نقش امرالد هیوود

محل تولد: هاروی، الینویز، آمریکا
سن: 28 سال
نقش های ماندگار: آکیلا در آکیلا و مسابقه کلمات (Akeelah and the Bee) و فیلم سینمایی Pimp

ککه پالمر (Keke Palmer) خواننده و بازیگر آمریکایی متولد 26 آگوست 1993 (۴ شهریور ۱۳۷۲) است.‌ او به طور کلی برای نقش‌های کمدی‌اش در سریال‌ها شناخته می‌شود. او تاکنون چندین جایزه امی و گیلد برنده شده است. در سال ۲۰۱۹، مجله تایم ککه پالمر را به عنوان تاثیرگذارترین فرد جهان انتخاب کرده است.

حال نقش آفرینی او را در فیلم سینمایی جواب منفی 2022 خواهیم دید. او در این فیلم نقش امرالد خواهر او جی و یکی از صاحبان مزرعه پرورش اسب را دارد. انتخاب یک بازیگر طنز و خواننده برای فیلمی ترسناک حقیقتا ریسک بزرگی می‌طلبید که ککه پالمر از پس آن خوب برآمد.

امتیازات و نقد فیلم جواب منفی ۲۰۲۲

نام سایت امتیاز
سایت IMDb 7.5/10
سایت Rotten Tomatoes 82/100
سایت Metacritic 77/100

کلام آخر

ممنونیم که تا بدین جا با این مقاله همراه ما بودید. فیلم سینمایی جواب منفی 2022 جز فیلم‌های خوب 2022 است و انتظارات بسیاری از مخاطبان فیلم ترسناک را برآورده کرد. این روزها جای فیلم‌های قوی سینمایی در ژانر ترسناک بسیار خالی است و این ژانر دچار افت کیفیت و یکنواختی شده بود. دیدن یک اثر خوب حقیقتا حس خوبی می‌دهد. نظر شما درباره فیلم‌های ترسناک چیست؟ آیا فیلم سینمایی جواب منفی 2022 توانست قوی عمل کند؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر دوستان درمیان بگذارید.