Menu

یکی از عوامل «نظم و قانون» کشته شد

یکی از اعضای گروه ساخت سریال «نظم و قانون: جرایم سازمان یافته» دیروز صبح در نیویورک با شلیک گلوله کشته شد.

به نقل از ورایتی، در حالی که فیلمبرداری فصل سوم سریال «نظم و قانون: جرایم سازمان یافته» در نیویورک در حال انجام است، یکی از اعضای گروه ساخت این سریال با شلیک گلوله جان باخت.

ان‌بی‌سی و استودیو یونیورسال با انتشار بیانیه‌ای با تأیید این خبر افزودند که این فرد جان باخته است. در این بیانیه آمده است: با مجریان قانون همکاری می‌کنیم و آن‌ها در حال تحقیق هستند.

به گفته پلیس نیویورک قربانی جانی پیزارو مردی ۳۱ ساله بود که حدود ساعت ۵:۱۵ دقیقه صبح در بروکلین در ماشینش نشسته بود که یک فرد ناشناس به ماشین وی نزدیک شد، در را باز کرد و به او شلیک کرد. پیزارو به بیمارستان منتقل شد اما جان باخت.

فیلمبرداری قرار بود روز سه‌شنبه در آن محله انجام شود و این فرد یکی از اعضای گروه امنیتی و پارکینگ بود که زودتر در محل حضور یافته بود. وی از سوی یک شرکت خصوصی که با تهیه‌کننده قرارداد داشت، استخدام شده بود.

هنوز روشن نیست که آیا قاتل با مقتول آشنا بوده و انگیزه احتمالی‌اش چه بوده است.

این سریال یکی از ۳ برنامه مرتبط با سریال «نظم و قانون» است. هر ۳ سریال اغلب در فضای باز در نیویورک فیلمبرداری می‌شوند. «جرایم سازمان یافته»، «نظم و قانون: واحد قربانیان ویژه» و «نظم و قانون» که ۲۱ فصل آن روی آنتن رفته با موضوع جرم در نیویورک ساخته می‌شوند.

در زمان قتل هیچ مأمور پلیس یا نیروی دیگری از این سریال در محل حضور نداشته است. رهگذران تنها فردی کلاه به سر را دیده‌اند که چیزی زیر لباسش داشت و از مکان دور می‌شد.

هنوز روشن نیست که آیا همین مکان برای فیلمبرداری انتخاب شده بود یا صرفاً نزدیک مکان فیلمبرداری بوده است؟

دفتر شهردار نیویورک هم در بیانیه‌ای که برای تاکید بر بررسی حادثه و ابراز تأسف منتشر کرده، اطلاعات بیشتری ذکر نکرده است.

در سریال «جرایم سازمان یافته» کریستوفر ملونی که پیش از فصل سیزدهم در سریال حضور داشت، به این مجموعه بازگشته است.