Menu

«مدار موازی» آماده نمایش شد

فیلم داستانی «مدار موازی» به کارگردانی پژمان واثقی آماده نمایش شد.

فیلم سوررئال، موزیکال و معمایی «مدار موازی» به نویسندگی، کارگردانی، آهنگسازی و تهیه‌کنندگی پژمان واثقی، با پایان یافتن مراحل فنی، موفق به دریافت پروانه نمایش شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: «روایت بی‌کلام، از کوهستانی برفی و صعب‌العبور آغاز می‌شود که انسان‌هایی سرگشته، شاهد شکارچی هستند که به قصد جان دختر بی‌گناه در تکاپو است. آنها برای نجات جان خود، از سرما به آخرین کلبه کوهستانی متعلق به مرد هیزم‌شکن و همسرش پناه می‌برند. مرد تعمیرکار در تعمیرگاه الکترونیکی متروکه‌ای در زیرزمین کلبه، در حال تعمیر و بازسازی سیستم‌های الکترونیکی است.»

در این فیلم که نخستین اثر بلند داستانی بدون دیالوگ است، تجانس، تقارن و تقابل اصوات و موسیقی از ویژگی‌های این اثر ۱۰۰ دقیقه‌ای محسوب می‌شود.

در «مدار موازی»، بازیگرانی چون پژمان واثقی، مهدی اسدی، علی ناصری، محمدرضا لوانی، مسعود حیدرخانی، مرضیه دهقان‌پور، هدیه صارمه، مژده عنایتی، هانیه رمضانی و ویدا یارمحمدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از دیگر عوامل این پروژه می‌توان به مدیر تصویربرداری: پژمان واثقی، تصویربرداران: محمد ناصری و سعید همتی‌وند، مدیر تولید: حمیدرضا طالبی، طراحی گریم: الهه ابطحی، دستیار گریم: سعیده شیرمحمدی، طراح لباس: زهرا یعقوبی و میکس، مسترینگ، تدوین و اصلاح رنگ: پژمان واثقی هستند.