Menu

کدام فیلم‌ها برای نخستین بار در جشنواره فیلم شهر اکران می‌شوند؟

چهار فیلم از آثار راه‌یافته به بخش مسابقه «فیلم‌های بلند سینمایی» هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر برای نخستین بار در این جشنواره نمایش داده می‌شود.

به گزارش ایرنا از هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، ۱۸ فیلم در بخش مسابقه فیلم‌های بلند سینمایی این دوره به رقابت می‌پردازند که چهار فیلم از این تعداد اثر، برای نخستین بار در هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به نمایش درمی‌آیند.

اسامی این فیلم‌ها به شرح زیر است:

فیلم‌های سینمایی پروا به کارگردانی مهران مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح، ملاقات خصوصی به کارگردانی امید شمس و تهیه‌کنندگی امیر بنان، شب طلایی به کارگردانی یوسف حاتمی‌کیا و تهیه‌کنندگی ابراهیم حاتمی‌کیا و دسته دختران به کارگردانی منیر قیدی و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری.

بر اساس این گزارش، فیلم‌های ملاقات خصوصی، شب طلایی و دسته دختران پس از چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، نخستین اکران خود را در هشتمین جشنواره فیلم شهر خواهند داشت.

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به همت موسسه تصویر شهر-سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ۶ بخش مسابقه سینمای ایران، مسابقه سینمای بین‌الملل، مسابقه محله، مسابقه تبلیغات و اطلاع‌رسانی سینمای ایران، مسابقه آفرینش‌های هنری شهر و جنبی به دبیری مجید اکبرشاهی ۲۷ تا ۳۱ تیرماه در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.