Menu

پیمان معادی برای شبکه خانگی می‌نویسد

پیمان معادی، بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان ایرانی در صفحه شخصی خود از روزهای پایانی نوشتن سریالی برای شبکه خانگی گفت.

پیمان معادی، بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان ایرانی در صفحه شخصی خود از روزهای پایانی نوشتن سریالی برای شبکه خانگی گفت.

این بازیگر در متن خود آورده است که: «روزهای پایانی نوشتن سریالی برای شبکه خانگی خیلی وقت بود دلم می‌خواست فیلمنامه کمدی دیگه‌ای بنویسم. سال‌ها قبل تجربه‌های شیرین و خوبی در نوشتن سناریوهای طنز داشتم ولی تا امروز دنبال فرصتی بودم تا در ژانر مورد علاقه‌ام کار کنم. کمدی سیاه یا Dark Comedy. این‌روزها با همکاری پویا مهدویزاده مشغول نوشتن اپیزودهای پایانی قصه هستیم.

مارتین مک دونا میگه «همه کارهای من ترکیبی است از کمدی سیاه، و یک حس مالیخولیایی غمگین و ناامید کننده.»

جری ساینفلد هم که از کمدین‌های محبوبم‌ هست میگه «کمدی ۴ مرحله داره. اینکه رفیق هات رو بخندونی، اینکه غریبه هارو بخندونی، اینکه پول بگیری غریبه هارو بخندونی و اینکه یه کاری کنی آدما ادای تو رو در بیارن چون بهشون خیلی حال میده»
(ما فعلا تو مرحله اول موفق بودیم)

منم میگم ایشالا بتونیم یه سرمایه تمیز و بی مسئله پیدا کنیم، یه مجوز ساخت بدون سکته و انفارکتوس هم بگیریم و از همه مهم‌تر اینکه روزهای نکبت و غم‌انگیز و تاریک و مملو از مشکلات هم در آینده برای همه مردم کمتر باشه که انگیزه و دل و دماغ ما هم برای تولید این‌کار از دست نره و بریم سریالمونو بسازیم.»