Menu

«ریست» به کانادا می‌رود

چهاردهمین جشنواره گرند ريور (Grand River) کانادا در بخش اصلی و مسابقه خود میزبان فیلم سینمایی «ریست» به کارگردانی محمدرضا لطفی خواهد بود.

به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «تعارض» به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه‌کنندگی امیر سیدزاده که با نام «ریست» راهی جشنواره های خارجی شده است، در ادامه حضور در رویدادها و فستیوال‌های جهانی، به چهاردهمین جشنـواره Grand River Film Festival در کشور کانادا راه پیدا کرد.

جشنواره GrandRiver تاکنون میزبان فیلم‌های کانادایی و همچنین آثار بین‌المللی از قاره‌های مختلف دنیا بوده که همواره با کارگردانان، متخصصان سینما و مهمان برجسته همراهی می‌شود.

از دیگر اهداف این جشنواره بزرگ سالانه که از ۱۱ تا ۱۵ می ۲۰۲۲ – (۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت) – در کانادا برگزار می‌شود، می‌توان به ارائه و نمایش بهترین فیلم‌های جسورانه که بازتابنده و الهام‌بخش بوده اشاره کرد.

در فیلم سینمایی «ریست» که پیش از این در بخش اصلی و مسابقه چندین جشنواره‌ بین المللی دیگر در خارج از کشور نیز حضور داشته، رضا بهبودى، سودابه بیضایى، محمد صدیقى مهر، حامد رحیمى نصر، پریسا محمدى و رقیه افشین‌پور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پخش جهانی این فیلم توسط محمد بخشی انجام می‌شود.