Menu

دینامیت در شبکه خانگی هم رکورد شکست

تهیه‌کننده فیلم «دینامیت» با اشاره به استقبال مخاطبان از اکران آنلاین (برخط) این فیلم گفت: همزمان با ارائه این اثر از ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ در شبکه نمایبش خانگی، طی ۲۱ روز موفق به فروش ۱۱ میالیارد تومانی شده است.

سیدابراهیم عامریان استقبال مردم از آغاز اکران آنلاین (برخط) فیلم دینامیت در پلفترم‌های نمایش خانگی را خوشحال کننده دانست و یادآور شد: فروش ۱۱ میلیارد تومانی طی ۲۱ روز از زمان اکران برخط این اثر سینمایی از ۲۹ اسفند تا به امروز رکوردی مطلوب در حوزه اکران آنلاین فیلم‌های سینمایی به شمار می‌رود که دینامیت توانست این رکورد را به نام خود ثبت کند. دانلود فیلم دینامیت

این تهیه کننده سینما در پاسخ به این سوال که در اکران‌های عمومی با توجه به وجود سمفا، آمار فروش مشخص است، آیا در اکران آنلاین هم چنین آماری وجود دارد یا خیر گفت: بله، برای این کار سامانه‌ای تعریف شده است که ما می‌توانیم از طریق آن به میزان فروش و حتی سهم پلفترم‌ها دست پیدا کنیم و به خاطر همین می‌توانیم به صورت قطعی و دقیق در مورد آمار فروش حرف بزنیم.

فکر می‌کنم همانگونه که در اکران حضوری توانستیم با ٥٨ میلیارد فروش در دوران کرونا صدرنشین شویم، در اکران آنلاین هم رکورد فروش را به خود اختصاص داده‌ایم و نظر مخاطبان سینما و شبکه نمایش خانگی را جلب کردیم. دانلود فیلم دینامیت

تهیه‌کننده فیلم دینامیت در پایان اظهار داشت: به خود می‌بالیم که توانستیم در عصر کرونا و اوضاع نه چندان مطلوب شرایط اقتصادی، مردم را با سینما آشتی دهیم. همچنین امیدوتر کننده است که توانستیم شرایطی فراهم آوریم تا مخاطبانی که به دلایل مختلف از جمله کرونا نتوانستند به سینما بیایند در خانه و پای شبکه نمایش خانگی، فیلم سینمایی بببیند و لحظات شادی را تجربه کنند.