Menu

«راه پله» داستان توقعات بی‌جا از یک هنرپیشه است

کارگردان فیلم داستانی بلند «راه پله» که این روزها در حال گذراندن مراحل پیش تولید است به ارایه جزییاتی از این فیلم پرداخت.

هاشم قلیچی کارگردان سینما که پروانه ساخت فیلم داستانی «راه پله» به عنوان فعالیت اخیرش از سوی شورای پروانه ساخت آثار غیر سینمایی صادر شده است در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا عنوان کرد: «راه پله» ملودارمی است که به نوعی نسخه به‌روز شده دو فیلم سینمایی «مهمان مامان» و «دایره زنگی» به حساب می آید.

او افزود: «راه پله» در ابتدا فیلمنامه ای ۴۵ صفحه ای بود که پس از مشورت با رامین محمدیان نویسنده کار و در بازنویسی نهایی به فیلمنامه ای ۷۰ صفحه ای تبدیل شد. دانلود فیلم دایره زنگی

کارگردان فیلم «چند قدم با من» بیان کرد: داستان «راه پله» روایت زندگی هنرپیشه ای مشهور در یک ساختمان است که همسایه ها از او توقعات بی جایی دارند و این توقعات او را در زندگی اجتماعی و شخصی اش تحت فشار قرار می دهد.

کارگردان «راه پله» مطرح کرد: همیشه از دو منظر تجاری و هنری به فیلمنامه نگاه می کنم و در آثارم کنتراست به عنوان ردپای کارگردان به چشم خواهد خورد.

این کارگردان مطرح کرد: در حال حاضر مراحل پیش تولید فیلم داستانی بلند «راه پله» در حال انجام است که از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ جلوی دوربین خواهد رفت. دانلود فیلم

او درباره انتخاب لوکیشن های فیلمبرداری «راه پله» اظهار کرد: داستان فیلم «راه پله» در یک ساختمان ۱۰ طبقه رخ می دهد که ۷۰ درصد لوکیشن ها داخلی و ۳۰ درصد آن خارجی خواهد بود و تصمیم داریم تا در غرب تهران و نزدیک شهرک آزادی فیلمبرداری کار انجام شود.

هاشم قلیچی در پایان گفت: پس از پایان فیلمبرداری «راه پله» ساخت فیلم بعدی ام به نام «سم بوسه» که آن هم نسخه به‌روز شده «متری شیش و نیم» است، انجام خواهد شد.