Menu

«قیمه» به پریناز ایزدیار: گوشت نخوردی که «قباد» را از دستت درآوردند!

پریناز ایزدیار مهمان دومین قسمت از «مهمونیِ» ایرج طهماسب شد. او که در این برنامه گفت گوشت نمی‌خورد با عتاب و خطاب یکی از عروسک‌ها، «قیمه‌خانم» روبه‌رو شد.

دومین قسمت از «مهمونی»، تازه‌ترین ساخته ایرج طهماسب به عنوان نویسنده، کارگردان و مجری با حضور پریناز ایزدیار، بازیگر شناخته‌شده تئاتر، سینما، تلویزیون و شبکه نمایش خانگی، عصر امروز، پنجشنبه چهارم فروردین ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

«مهمونی» با حضور ۷ عروسک به نام‌های «شا/ باش»، «دی/ جی»، «قیمه‌خانم»، «کَته‌خانم»، «پشه»، «خوشگلِ بابا» (مگس) و کودکِ کاری آتش‌زبان و سه بازیگر به نام سیروس، نوروز و سهیلا پخش می‌شود.

دانلود سریال مهمونی از رسانه موویانه

در بخشی از قسمت دوم «مهمونی»، «قیمه‌خانم» که برای ایزدیار «استانبولی با گوشت چرخ‌کرده» درست کرده بود در جواب او که گفت «من گوشت نمی‌خورم» گفت: «همین! گوشت‌ها را نمی‌خورد که زن‌های گوشت‌خوار آتش در زندگی‌اش می‌اندازند، این‌ها گوشت می‌خورند که بلدند فِر بخورند شوهر این را، «قباد» را از چنگش دربیاورند.»

«قیمه‌خانم» خطاب به پریناز ایزدیار ادامه داد: «تو عین بدبخت‌ها می‌نشینی یک گوشه گریه می‌کنی. از بس بی‌عرضه‌بازی درمی‌آوری، چشماهایت را مظلوم می‌کنی، یک گوشه می‌نشینی، شوهرت بیرون دارد با زن‌هایی که گوشت می‌خورند فِر می‌خورد.»

دانلود برنامه مهمونی از رسانه هکس دانلود

اشاره «قیمه‌خانم» به سریال «شهرزادِ» حسن فتحی با بازی پریناز ایزدیار، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی و… بود.

روزهای پخش «مهمونی» در دو هفته عید نوروز، سه‌شنبه‌ها و پنجشنبه‌ها به تاریخ دوم، چهارم، نهم و یازدهم فروردین است و از هفته سوم فروردین تنها در روزهای پنجشنبه پخش خواهد شد.