Menu

ساخت سریال ۹۰ قسمتی برای شبکه یک

کارگردان سریال‌ ۹۰ شبی “میانبر” قرار است مجموعه‌ای با نام موقتِ “کشمکش” را برای شبکه یک سیما بسازد؛ احتمالاً این سریال ۹۰ شبی خواهد شد.

یزدان فتوحی به عنوان نویسنده، کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون بیشتر در حوزه کمدی شناخته می‌شود. او چندی پیش چند فصل سریال “میانبر” را در مقامِ کارگردان روی آنتن شبکه پنج داشت و در “خنده‌بازار” شبکه سه هم نقش‌آفرینی می‌کرد.

او از ساختِ سریال جدیدی خبر داد که برای شبکه یک سیما ساخته خواهد شد. فتوحی تأکید کرد: این سریال با نامِ موقت «کشمکش» که فضایی طنز و کمدی دارد به تازگی به عنوان طرح شاخص تصویب شده است. باید منتظر بمانیم شرایطِ ساخت آن به زودی فراهم شود و وارد تولید بشویم.

این نویسنده و کارگردان درباره زمان ساختِ این سریال و اینکه قرار است «کشمکش» هم 90 شبی باشد یا خیر، خاطرنشان کرد: احتمالاً با فراهم شدن شرایط ساخت، سال 1401 این پروژه کلید بخورد؛ فعلاً صحبت از 56 قسمت سریال است اما مدیر شبکه تمایل دارند این مجموعه 90 قسمتی ساخته شود.

او همچنین افزود: من اعتقاد دارم مجموعه‌های 90 شبی اتفاقات خوبی را برای آنتنِ سیما رقم می‌زنند. در واقع سخت‌ترین کارِ لذت‌بخش دنیا، 90‌ شبی‌ ساختن است. یک موقعی شده ما مشغولِ ساخت قسمتی بودیم که همان شب همان قسمت روی آنتن می‌رفت. به نظرمن ساختِ یک 90 شبی درست، نیازمند یک تیم خلاق و حواس‌جمع است. چرا که ساخت یک مجموعه 15 قسمتی با 90 شبی متفاوت است.