Menu

اضافه شدن تام هنکس به لیست بازیگران پیش‌درآمد «یلو استون»

نام تام هنکس در بین اسامی بازیگران سریال «۱۸۸۳»، پیش‌درآمد سریال «یلو استون» قرار گرفت.

هنگامی که دو قسمت اول سریال «۱۸۸۳»، پیش‌درآمدی برای داستان «یلو استون» (Yellowstone) اثر تیلور شریدان در پارمونت پلاس لاس وگاس پخش شد، یک چهره بسیار آشنا در میان بازیگران آن دیده شد.

در این قسمت، یک عکس معروف از کشتار در نبرد وحشیانه جنگ داخلی آنتی‌نام زنده می‌شود و شخصیت جیمز داتون از روی زمین بلند می‌شود و وقتی به اطراف نگاه می‌کند و چیزی نمی‌بیند، تنها یک دست است که روی شانه او قرار می‌گیرد؛ دست ژنرال جورج مید که نقش او را تام هنکس، برنده دو جایزه اسکار بازی کرده است.

شریدان در مورد حضور تام هنکس در مصاحبه‌ای با خبرگزاری ددلاین اعلام کرده است که در طول فصل اول سریال «۱۸۸۳» چندین ستاره به صورت غافلگیرکننده در صحنه‌ها دیده خواهند شد که نمی‌توان همه آن‌ها به صورت یکجا معرفی کرد.

به نظر می‌رسد شریدان این روز‌ها تبدیل به کارگردانی شده باشد که قرار است بازیگرانش مخاطبان را شگفت‌زده کند چراکه به تازگی حضور سیلوستر استالونه در سریال «کانزاس سیتی» را هم تضمین کرده است.

تام هنکس که قبل از این در فیلم «اخبار جهان» (News of the World)، فیلمی مربوط به اتفاقات پس از جنگ داخلی در تگزاس بازی کرده است و حضور او در سریال «۱۸۸۳» چندان تعجب ندارد.

گفتنی است، در جنگ آنتی‌تام ۲۲ هزار و ۷۱۷ نفر کشته، زخمی و گمشده اعلام شدند و این نبرد یکی از خونبارترین روز‌ها در تاریخ آمریکا به حساب می‌آید.

در سریال «۱۸۸۳»، بازیگرانی، چون مک‌گرا، فیث هیل، سم الیوت، ایزابل می‌و لامونیکا گر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع: ددلاین