Menu

احسان علیخانی چه نقشی در تولید «جوکر» دارد؟

پخش برنامه «جوکر» از روز گذشته در شبکه خانگی مورد توجه قرار گرفته. اغلب واکنش‌ها به برنامه مثبت بوده و فیلیمو هم از رکوردشکنی آن خبر داده با این وجود درباره سازندگان این برنامه اطلاعات شفافی منتشر نشده.

احسان علیخانی همزمان با انتشار اولین تیزر برنامه از نقش خود در تولید این برنامه خبر داد و نوشت:«تلاش رفقای من در تمام تابستان شد «جوکر» ، منم کنارشون بودم و هستم به امید خلقِ لحظاتی جذاب برای شما»

‌‎علیخانی اما مسئولیتش در «جوکر» را اعلام نکرد. امروز روزنامه هفت صبح از تولید این برنامه در استودیوی قرن جدید که برنامه «عصر جدید» در آن تولید شده خبر داده و نوشته:«برنامه جوکر محصول استودیو قرن جدید است. همان جایی که برنامه موفق عصر جدید ساخته شده. احسان علیخانی مشاور پروژه است و امیرحسین بزرگ زادگان به همراه محسن نجفی تهیه کنندگان جوکر. علیخانی و تیمش اصول برنامه سازی را «خوب» بلدند و برغم ایرادها نمره بالایی می گیرند. جوکر «های کپی» تازه آقای علیخانی و دوستان است.»

‌‎با این اوصاف به نظر می‌رسد باید «جوکر» را محصول تازه احسان علیخانی دانست که در تعطیلات «عصر جدید» همراه با گروهش سراغ یک برنامه تازه در شبکه خانگی رفته. در این میان باید به نام حامد میرفتاحى که در این سال‌ها نامش به عنوان کارگردان «ماه عسل» همیشه در کنار نام احسان علیخانى بوده یاد شود. سازنده «عصر جدید» احتمالا به دلیل شرایط صدا و سیما از دیگر عوامل گروهش براى عنوان‌های اصلی یاد می‌کند.