Menu

زندگی تیلورِ دوچرخه‌سوار فیلم می‌شود

یک کارگردان کانادایی فیلم زندگی تیلور دوچرخه سوار سیاهپوست را می‌سازد.

به نقل از ورایتی، کلمنت ویرجو در فیلم جدید خود داستان زندگی یک دوچرخه‌سوار را به تصویر می‌کشد که در جهان با نام تیلور شناخته می‌شود.

کوین دیوالت تهیه کنندگی این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای از رابرت آیزل بر عهده دارد. این فیلم از کتاب “سریعترین مرد جهان: زندگی فوق العاده دوچرخه سوار سرگرد تیلور، اولین قهرمان سیاهپوست ورزش آمریکا” از مایکل کرانیش، خبرنگار تحقیقی واشنگتن پست اقتباس می شود. قرار است تولید آن در سال ۲۰۲۲ صورت گیرد.

در آغاز قرن بیستم، تیلور با تبدیل شدن به سریع‌ترین مرد جهان و همچنین اولین قهرمان سیاهپوست جهان در آمریکا تاریخ ساز شد. داستان فیلمی که ویرجو قرار است از زندگی این ورزشکار بسازد، در اواخر دهه ۱۸۹۰ و اوایل دهه ۱۹۰۰ اتفاق می‌افتد.

ویرجو در مورد حضور در این پروژه گفت: «زندگی تیلور جذاب بود؛ ورزشکاری جلوتر از زمان خود. من از همکاری در به اشتراک گذاری داستان سریع‌ترین مرد جهان هیجان زده هستم.»

ویرجو که به عنوان یکی از کارگردانان سینمای کانادا شناخته می‌شود، پروژه‌هایی از جمله «کتاب سیاه‌پوستان» (یک مینی‌سریال شش قسمتی اقتباسی از رمان لارنس هیل با بازی آنجانیو الیس)، «برو پایین» از نتفلیکس، «گرین لیف» متعلق به OWN و «سوز تایم» را ساخته است.