Menu

«قلط دیکطه‌ای» آماده پخش بین‌المللی شد

فیلم «قلط دیکطه‌ای» به کارگردانی علیسام صادقی آماده‌ پخش بین‌المللی شد.

به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «قلط دیکطه‌ای» (Misled) به نویسندگی و کارگردانی علیسام صادقی آماده‌ پخش بین‌المللی شد.

این فیلم با سرمایه‌گذاری سام آرت آکادمی، توسط نامیرا فیلم تهیه شده است و پخش بین‌المللی آن را کمپاتی فرست اسکرین با مدیریت سولماز اعتماد به عهده دارد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: پسر ۱۰ ‌ساله‌ای به نام پارسا، درگیر یکسری اتفاق ساده و در عین حال پیچیده می‌شود؛ اتفاقاتی که برای کودکان این سن و چه بسا خیلی از ما رقم می‌خورد و تاثیر به سزایی در آینده فرد دارد.

سحر حق‌شناس، فرید دلاور، مهسا جوادی، حامد ربیعی، محمد پارساشکفته و برسام بلوچی بازیگران فیلم کوتاه «قلط دیکطه‌ای» هستند.

علیسام صادقی که به تازگی برای نقش‌آفرینی در فیلم «سربست» به نویسندگی و کارگردانی میلاد منصوری جایزه ویژه‌ هیات داوران جشنواره‌ فیلم بلغارستان را از آن خود کرده و به عنوان کاندیدای جایزه بازیگری مرد در جشنواره‌ آمریکای جنوبی هم معرفی شده بود، این روزها در حال برگزاری کارگاه‌های بازیگری با متد سوفرولوژی است.

سایر عوامل فیلم عبارتند از مشاور کارگردان: میلاد منصوری، مشاور فیلمنامه: داریوش توسلی، سرپرست گروه بازیگران و دستیار کارگردان: فائقه شلالوند، مدیر تصویربرداری: مهدی میرمحمدی، صدابردار: جابر انصاریان، تدوین: محمد خلفی، طراح گریم: زهرا شمس، طراح صحنه و لباس: علی فراستی، موسیقی: میلاد عرب، مشاور رسانه‌ای: سبا حیدرخانی، عکاس و دستیار فیلمبردار: رضا تیموری، مدیر تولید: حسام نورمحمدی و ساخت تیزر پشت صحنه: هومن ترابی.