Menu

تأیید حضور مل گیبسون در سریال پیش‌درآمد «جان ویک»

خبرهای جدید حاکی از آن است که مل گیبسون قرار است در سریال پیش‌درآمد فیلم «جان ویک» بازی کند.

خبرگزاری ورایتی تأیید کرد که مل گیبسون، ستاره اسکاتلندی هالیوود قرار است در سریال «کانتیننتال»، پیش‌درآمدی برای فیلم «جان ویک» برای شبکه استارز بازی کند.

سریال «کانتیننتال» برای اولین بار در سال ۲۰۱۸  توسط شبکه استارز سفارش داده شد و روی عملکرد داخلی هتل اصلی از مجموعه فیلم که پناهگاهی برای قاتلان است، تمرکز می‌کند.

گیبسون نقش جدیدی به نام کورماک را بازی می‌کند، هرچند جزئیات بیشتری در مورد شخصیت او در دست نیست.

این مجموعه از نویسندگان و تهیه‌کنندگانی همچون گرِگ کولیج و کرک وارد تشکیل شده است. چاد استالسکی، درک کلستاد، دیوید لیچ، شاون سیمونز، پل ورنیک و رِت ریس همگی به عنوان تهیه‌کننده اجرایی این سریال در این پروژه حضور دارند و باسیل ایوانیک و اریکا لی نیز از Thunder Road Pictures به عنوان تهیه‌کننده کنار تیم هستند.

این سریال، اولین سریالی است که گیبسون در کارنامه کاری خود خواهد داشت. او قبلاً در سریال استرالیایی «سالیوان‌ها» در دهه 1970 ظاهر شد و از آن به بعد گاه به گاه در برنامه‌ها حضور داشته است. او در درجه اول به خاطر نقش‌های سینمایی خود از جمله سری فیلم‌های «سلاح کشنده» و «مکس دیوانه» و فیلم‌هایی مانند «شجاع دل»، «میهن پرست» و «نشانه‌ها» شناخته می‌شود.

گیبسون همچنین برای کارگردانی آثار برجسته‌ای مانند «شجاع دل»، برنده بهترین کارگردان و بهترین فیلم شد. او در سال 2017، نامزد اسکار بهترین کارگردانی برای درامی درباره جنگ جهانی دوم به نام «سه‌تیغ اره‌ای» شد. از دیگر تلاش‌های کارگردانی او می‌توان به «آپوکالیپتو» و «مصائب مسیح» اشاره کرد. به عنوان بازیگر، او در دهه گذشته، پس از مشخص شدن اظهارات ضد یهودی و نژادپرستانه در حوادث مختلف در طول سال‌ها، روی تولیدات مستقل و کوچکتر کار کرد.