Menu

ابراز تمایل کارگردان «تل ماسه» برای ساخت فیلم «جیمز باند»

دنی ویلنوو کارگردان فیلم سینمایی «تل ماسه» از علاقه خود برای ساخت فیلم سینمایی «جیمز باند» پرده برداشت.

به نقل از ایندی‌وایر، با اکران فیلم سینمایی «زمانی برای مردن نیست» شاهد آخرین نقش آفرینی دنیل کریگ به عنوان این شخصیت بودیم و از همین حالا در دنیای سینما پرسش‌های زیادی در مورد اینکه چه کسی جیمزباند بعدی است، مطرح می شود.

یکی دیگر از مهمترین سوالاتی که در مورد این فیلم‌ها مطرح می‌شود، این است که چه کسی عنوان کارگردانی را از کری فوکوناگا خواهد گرفت.

در مصاحبه‌ای از دنی ویلنوو کارگردان فیلم‌های سینمایی «تل ماسه» و «بلید رانر ۲۰۴۹» پرسیده شد که آیا هنوز هم به کارگردانی فیلم جیمزباند علاقه دارد یا نه؟ او در پاسخ به این سوال گفت: جواب من یک بله قطعی است.

ویلنوو گفت: از صمیم قلب دوست دارم یک فیلم سینمایی جیمزباند بسازم. جیمزباند شخصیتی است که از دوران کودکی با آن بوده ام و علاقه زیادی به آن دارم. بعد از عملکرد دنیل کریگ در فیلم‌های جیمزباند، بازسازی دوباره این سری سینمایی چالش بزرگی خواهد بود. عملکردی که دنیل کریگ در جیمزباند انجام داد بسیار عالی و منحصر به فرد بود. او جیمزباند واقعی است و برای دیدن فیلم جدید او بسیار هیجان زده هستم.

ویلنوو در ادامه در مورد تجربه کارگردانی فیلم جیمزباند گفت: نمی دانم چنین چیزی اتفاق خواهد افتاد یا نه، اما برای من افتخار بزرگی است و تجربه سینمایی خوبی خواهد بود.

اگر فیلم سینمایی «تل ماسه» به کارگردانی ویلنوو در گیشه به موفقیت تجاری خوبی برسد، احتمالا برای مدتی مشغول ساخت دنباله‌های آن خواهد بود؛ چرا که پیش از این اعلام شد برای دنباله این فیلم از کتب فرانک هربرت اقتباس می‌شود. ویلنوو در این باره گفت: در ابتدا می‌خواستم هر دو فیلم را به طور همزمان پیش ببرم، اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد. به همین دلیل راضی شدم که در ابتدا قسمت نخست را بسازم و منتظر نتیجه آن باشم.

حال باید دید با توجه به مشغله‌ای که دنی ویلنوو دارد می‌تواند در ادامه کارگردانی فیلم‌های جیمزباند را بر عهده بگیرد یا نه؟!