Menu

ظاهر متفاوت خاویر باردم در فیلم جدیدش

تصاویر تازه منتشر شده از پشت صحنه فیلم «Lyle, Lyle, Crocodile» ظاهر خاویر باردم را متفاوت از دیگر فیلم‌های وی نشان داد.

خاویر باردم در حین فیلمبرداری فیلم جدید خود، «Lyle, Lyle, Crocodile» سوژه دوربین عکاسان شد؛ چرا که این بازیگر ۵۲ ساله تا کنون با این ظاهر در فیلم‌هایی که هنرنمایی کرده، دیده نشده است.

 

این بازیگر مشهور در پشت صحنه فیلم «Lyle, Lyle, Crocodile» در کنار کنستانس وو و وینسلو فگلی مشاهده شده است؛ در حالی که پیراهنی با لوگوی تیم فوتبال فلوریدا گیتورز به تن دارد. هفته گذشته، باردم به همراه بدلکارش در حین بازی در یک صحنه اکشن در همین فیلم دیده شده بود.

 

فیلم «Lyle, Lyle, Crocodile» بر اساس کتابی به همین نام که در سال ۱۹۶۵ منتشر شده ساخته خواهد شد. داستان فیلم در مورد یک کروکودیل به نام لایل است که از همسایگی همه لذت می‌برد بجز یکی که معتقد است جای او در باغ وحش است. آقای گرامپس و گربه‌اش لورتا کروکودیل‌ها را دوست دارند و هر کاری که لایل انجام می‌دهد تا دلشان را به دست آورد، اثرگذار نیست.

 

باردم به تازگی با فیلم «رئیس خوب» در  جشنواره فیلم سن سباستین حضور پیدا کرده و پیش از آن هم با عوامل «تل ماسه» راهی جشنواره ونیز شده است. بازسازی لایو اکشن «پری دریایی کوچولو» از کمپانی دیزنی و «ریکاردو بودن» و همچنین فیلم «عروس فرانکنشتاین» از دیگر پروژه‌های مهم او هستند که در سال‌های آینده به نمایش در خواهند آمد.