Menu

نقش‌آفرینی بازیگر «انگل» در یک فیلم ابرقهرمانی

«پارک سئو جون»، هنرپیشه فیلم برنده اسکار «انگل»، در دنباله فیلم ابرقهرمانی «کاپیتان مارول» بازی می‌کند.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دیجیتال اسپای، شایعات از پیوستن پارک سئو جون، بازیگر مطرح سینمای کره، به جمع بازیگران فیلم مارول‌ها که دنباله فیلم ابرقهرمانی کاپیتان مارول است، حکایت دارد.
کمپانی این بازیگر که به بازی در سریال کلاس ایته‌وون ساخته نتفلیکس و فیلم انگل به کارگردانی بونگ جون هو شناخته می‌شود، پیوستن وی به دنیای سینمایی مارول را تایید اما از ارائه جزئیات بیشتر در این باره خودداری کرده است.
مدیر برنامه‌های پارک سئو جون در این باره گفت نام فیلم، نقشی که قرار است پارک بازی کند یا جزئیات فیلمبرداری را بعدها و در فرصتی مناسب اعلام خواهند کرد اما گزارشاتی که به تازگی منتشر شده نشان می‌دهد فیلمی که وی برای بازی در آن انتخاب شده، همان فیلم مارول‌ها (The Marvels) است که به عنوان بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱) در آمریکا اکران خواهد شد.
اگر این فرضیه درست باشد این هنرپیشه محبوب دنیای کی‌دراما در دنباله فیلم موفق کاپیتان مارول (۲۰۱۹) با بازیگرانی چون بری لارسون، تیونا پاریس، ایمان ولانی، زاوه اشتون و ساموئل ال جکسون هم‌بازی می‌شود.
اگرچه هنوز جزئیاتی درباره داستان این فیلم منتشر نشده اما پاریس در گفت‌وگوی جدیدی که با پایگاه اطلاع‌رسانی کامیک بوک (ComicBook) داشت، گفت فیلم مارول‌ها آنچه را در فاصله ۳۰ ساله میان رویدادهای فیلم کاپیتان مارول و انتقام‌جویان: پایان بازی اتفاق می‌افتد، به تصویر می‌کشد.