Menu

فردا از بخش چندنفره‌ی بازی Call of Duty: Vanguard رونمایی خواهد شد

استودیوی اسلج‌همر گیمز (Sledgehammer Games) اعلام کرد که فردا در جریان یک استریم زنده از بخش چندنفره‌ی بازی Call of Duty: Vanguard رونمایی خواهد کرد.

تا به امروز ویدیوهایی از بخش تک‌نفره و داستانی بازی Call of Duty: Vanguard به دنبال مبارزه‌ی Polina Petrova در نبرد با نازی‌ها در Stalingrad، به نمایش گذاشته شده است. اما از بخش چندنفره‌ی این بازی همچنان اطلاعات چندانی موجود نیست و حال به نظر می‌رسد که این کمبود اطلاعات مدت زیادی طول نخواهد کشید. چنان که طبق اعلام اسلج‌همر گیمز، فردا در جریان یک استریم زنده جدید در ساعت 21:30 به وقت ایران، شاهد معرفی بخش چندنفره‌ی Vanguard خواهیم بود.

این نمایش پیش از آغاز اولین بتای آخر هفته‌ی Call of Duty: Vanguard است که از تاریخ 10 تا 13 سپتامبر (19 تا 22 شهریور) برای کاربران پلی‌استیشن که بازی را پیش خرید کرده‌اند، اجرا خواهد شد. این بتا به صورت انحصاری روی پلی استیشن 5 و پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار خواهد گرفت و شامل چهار نقشه، شش حالت (از جمله Champion Hill) ، محدودیت سطح 30 برای سلاح‌ها و برخی دسترسی به اپراتورها خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که حالت محبوب Team Deathmatch از جمله حالت‌های موجود در این بتا باشد.

با این حال، تام هندرسون (Tom Henderson)، اینسایدر مشهور، در توییتر خود اظهار کرد که تولیدکنندگان محتوا و نشریات از فردا ساعت 10:00 می‌توانند شروع به اشتراک گذاری گیم‌پلی از بتای چند‌نفره‌ی Call of Duty: Vanguard کنند.

لازم به ذکر است که پلتفرم‌های غیر پلی‌استیشن باید از 16 تا 17 سپتامبر (25 تا 26 شهریور) برای دسترسی به نسخه‌ی بتا، بازی را پیش خرید کنند و سپس بتای Call of Duty: Vanguard از 18 تا 20 سپتامبر (27 تا 29 شهریور) برای عموم در دسترس خواهد بود.

بازی Call of Duty: Vanguard در تاریخ ۱۴ آبان ۱۴۰۰ (۵ نوامبر ۲۰۲۱ میلادی) بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و ایکس‌باکس سری اس در دسترس قرار خواهد گرفت.