Menu

هیتمن 2 در بین بازی‌ های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه سپتامبر

در جریان ماه سپتامبر، کاربران پلی استیشن پلاس به بازی‌هایی نظیر Hitman 2 و Overcooked: All You Can Eat دسترسی پیدا می‌کنند.

یک ماه میلادی دیگر و بازی‌های جدید سرویس پلی استیشن پلاس که همیشه در ابتدای ماه توسط سونی در دستر کاربران قرار می‌گیرد. دراین‌ماه شاهد رایگان شدن سه بازی متنوع و متفاوت نسبت‌به یکدیگر هستیم.

کاربران پلی استیشن پلاس روی پلی استیشن 4 به دو بازی Hitman 2 و Predator: Hunting Gruonds دسترسی خواهند داشت. Predator: Hunting Grounds به شما اجازه می‌دهد تا درکنار دوستان خود یک گروه چهارنفره را راه‌اندازی کرده و مأموریت‌های درنظر گرفته شده در محیط را انجام دهید. دراین‌میان باید مراقب شکارچی (Predator) هم باشید تا شما را شکار نکند.

این در حالی است که Hitman 2 را می‌توان بهترین گزینه برای کاربران علاقه‌مند به بازی‌های مخفی‌کاری دانست. ساختار بازی هیتمن 2 به‌گونه‌ای است که بازیکن به‌واسطه‌ی روش‌های مختلف می‌توانند اهداف خود را از بین ببرند. همچنین حالت Sniper Assassin هم در این نسخه برای کاربران به رایگان در دسترس قرار گرفته است.

جدا از این موارد، مشترکین پلی استیشن پلاس روی پلی استیشن 5 هم می‌توانند بازی Overcooked: All You Can Eat را تجربه کنند. درواقع این نسخه یک کالکشن از نسخه اول و دوم Overcooked است که ریمستر شده و در یک پکیج دراختیار کاربران قرار گرفته است. اگر می‌خواهید لحظات سرگرم کننده و خنده‌داری را با دوستان خود تجربه کنید، قطعا Overcooked: All You Can Eat انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

در انتها اشاره کنم که کاربران از تاریخ ۱۶ شهریور ماه (هفت سپتامبر) قادر به تجربه‌ی بازی‌های ذکر شده هستند.

منبع بلاگ پلی استیشن