Menu

علاقه سودا 51 به ساخت یک بازی از شخصیت ددپول

سودا 51، سازنده‌ی مجموعه بازی No More Heroes از علاقه‌ی خود به همکاری با مارول برای ساخت یک بازی از ددپول می‌گوید.

گوئیچی سودا ملقب به سودا 51 به‌تازگی در یک استریم زنده مصاحبه‌ای با IGN داشته است. او در این استریم که به مناسبت عرضه‌ی بازی No More Heroes 3 برگزار شده بود، درباره‌ی آینده‌ی استودیوی Grasshopper Manufacture صحبت می‌کند. او در این ویدیوی دوساعته از این می‌گوید که گرس‌هاپر در حال حاضر مشغول توسعه‌ی سه آی‌پی جدید و اوریجینال است و می‌خواهد آن‌ها را در طول ۱۰ سال آینده منتشر کند. سودا 51 البته درباره‌ی ماهیت و محتوای این بازی‌ها جزئیات خاصی ارائه نکرد.

یکی از این بازی‌ها می‌تواند Hotel Barcelona باشد. سودا 51 در زمان‌هایی که از او مصاحبه می‌شود، هرازچندگاهی درباره‌ی این بازی ترسناک صحبت می‌کند. بااین‌حال، هنوز هیچ اطلاعات یا تصویری از بازی هتل بارسلونا منتشر نشده است و این اثر فعلا در حد یک نام است. سودا 51 اما در این مصاحبه به یک نام مهم اشاره می‌کند و می‌گوید دوست دارد از آن بازی بسازد؛ این نام چیزی نیست جز ددپول.

سودا 51 در اواخر ویدیو در خصوص تمایل خود این‌گونه توضیح می‌دهد: «این چیزی است که دوست دارم انجام دهم. دوست دارم با همکاری مارول یک بازی از Deadpool یا Shatterstar بسازم؛ یا مثلا یک چیزی که به استودیوی گرس‌هاپر بخورد؛ مثلا می‌تواند یک بازی از کاراکتر کوئیک‌سیلور باشد.» سودا 51 سپس در جای دیگری می‌گوید دوست دارد مارول بداند که او به ساخت بازی از روی چنین شخصیت‌هایی علاقه دارد.

البته خیلی بعید به‌نظر می‌رسد که سودا 51 به آرزویش برسد و بتواند یک بازی از ددپول یا شخصیت‌های دیگر مارول بسازد. بااین‌حال، او را می‌توان بازی‌ساز خلاقی دانست که سبک منحصر‌به‌فرد خود را در ساخت بازی‌های ویدیویی دارد. باتوجه‌به اینکه ددپول یکی از کاراکترهای طنزآمیز و نسبتا متفاوت مارول محسوب می‌شود، ایده‌ی ساخت یک بازی از این شخصیت توسط سودا 51 جذاب به‌نظر می‌رسد. بازی No More Heroes 3 آخرین نسخه از این مجموعه است و باید منتظر ماند و دید که او و استودیوی گرس‌هاپر چه برنامه‌ای برای آینده دارند و طرفداران آن‌ها باید منتظر چه اثری از آن‌ها باشند.

منبع NME