Menu

ماد جدید Minecraft، آن را به یک بازی LEGO تبدیل می کند

امروز ماد جدیدی برای بازی Minecraft در دسترس قرار گرفت که تغییراتی را در جهان و شخصیت‌های آن به وجود می‌آورد. این ماد، بازی را به اثری LEGO تبدیل می‌کند.

همان طور که در جریان هستید، بازی Minecraft در سال 2009 میلادی به دست بازی‌بازان رسید. از آن زمان، پشتیبانی تیم سازنده مثال‌زدنی بود و به‌روزرسانی‌ها و حتی بسته‌های الحاقی فراوانی عرضه شد. علاوه‌بر آن‌ها، مادسازان نیز دست به کار شدند و مادهایی را برای این عنوان به انتشار رساندند. همین باعث شد که محبوبیت بازی افزایش چشمگیری پیدا کند. بدون شک اکنون Minecraft را باید یکی از برترین عناوین جهان به حساب آورد.

در همین راستا، امروز ماد دیگری برای بازی Minecraft عرضه شد که آن را به یک بازی LEGO شبیه می‌کند. البته قبل از این هم بازی شباهت‌هایی به چنین عناوینی داشت، اما اکنون بازی‌بازان می‌توانند محیط بازی را با تغییرات گسترده‌ای مشاهده کنند. این ماد به وسیله‌ی فردی ملقب به Macio6 ساخته شده است. به گفته‌ی او، ساخت این ماد ماه‌ها به طول انجامیده است. خوشبختانه تا این لحظه نیز استقبال خوبی از این ماد به عمل آمده است.

برای مشاهده‌ی اطلاعات بیشتر و دانلود این ماد می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید. بدیهی است که این ماد صرفا بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی اعمال می‌شود. Macio6 سعی دارد تا در آینده نیز مادهای بیشتری را برای بازی Minecraft در دسترس قرار دهد. او در ماه فوریه‌ی امسال نیز مادی را طراحی کرد که باعث افزایش کیفیت این اثر می‌شد. ضمنا امروز تریلری هم از ماد فوق منتشر شده است که در پایان می‌توانید نسبت به تماشا و دریافت آن اقدام کنید.

چندی پیش هم بسته الحاقی Sonic the Hedgehog برای بازی Minecraft عرضه شد که هواداران را بسیار خوشحال کرد. این عنوان در حال حاضر بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی، کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ و همچنین سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.