Menu

عرضه احتمالی GTA 6 در سال ۲۰۲۵ ؛ شباهت نقشه بازی به فورتنایت

مطابق گزارش جدید بازی Grand Theft Auto VI شرکت راک استار در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود و نقشه‌ی آن با گذر زمان تکامل می‌یابد.

اکنون حدودا هشت سال از عرضه‌ی بازی GTA 5 می‌گذرد؛ محصولی بسیار پرفروش، تحسین‌شده و محبوب که تازه چند هفته‌ی دیگر به پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس می‌آید. تام هندرسون، ژورنالیست و اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی‌های ویدیویی که صحبت‌های او بارها درست از آب درآمده‌اند، به‌تازگی گفت که GTA 6 در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

او توضیح می‌دهد که ما در این بازی با «زمان حال» و نسخه مدرن Vice City روبه‌رو خواهیم بود. به‌گفته‌ی وی راک استار می‌خواهد حداکثر آزادی عمل را در خلق محتوا برای بازی GTA Online داشته باشد و به همین خاطر شایعاتی که می‌گفتند GTA VI مثلا در دهه‌ی ۸۰ میلادی جریان دارد، در نگاه تام هندرسون کاملا بی‌اساس هستند.

هندرسون از پتانسیل تغییر نقشه‌ی GTA 6 و تکامل یافتن بازی با گذر زمان می‌گوید؛ شبیه به فورتنایت که اپیک گیمز با پایان هر فصل و مطابق رویدادهای طراحی‌شده، نقشه‌ی آن را تغییر می‌دهد. او به وجود چند شخصیت قابل بازی در GTA VI هم اشاره کرد. در پایان صحبت‌ها به این نکته اشاره می‌شود که راک استار و شرکت تیک-تو کوچک‌ترین عجله‌ای برای معرفی رسمی بازی GTA 6 ندارند.

باتوجه‌به گزارش‌های جدی راجع به کرانچ شدید کارمندهای راک استار موقع ساخت بازی Red Dead Redemption 2 که منجر به جدایی چندین و چند عضو شرکت شدند، در ساخت بازی GTA 6 راک استار به سلامت بازی‌سازهای خود اهمیت بیشتری می‌دهد. در نتیجه طبیعتا ساخت بازی بیش‌ازپیش زمان می‌برد. اما قطعا اهمیت حفظ سلامتی انسان‌ها و تحمیل نشدن فشار کاری وحشتناک روی آن‌ها بیشتر است.

منبع GameSpot