Menu

بازی CROWZ معرفی شد

استودیوی سازنده‌ی بازی CROWZ امروز در پیام خوبی به معرفی این اثر پرداخت. همچنین به منظور آشنایی بیشتر بازی‌بازان، ویدیوی جالبی هم از آن منتشر شده است.

CROWZ عنوانی در ژانر تیراندازی به صورت چندنفره است که در آن باید به انتخاب کاراکتر دلخواه خود پرداخته و نقشه‌ای را برای شروع نبرد برگزینید. سپس سلاح‌ها و آیتم‌های جالبی در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید از آن‌ها برای از بین بردن دشمنان و در نهایت کسب پیروزی استفاده نمایید. بازی از لحاظ تنوع نقشه و سلاح‌ها در جایگاه نسبتا خوبی قرار دارد و بازی‌بازان احتمالا از همان ابتدا متوجه این موضوع خواهند شد.

بازی‌بازان قادر هستند تا به دو صورت تک‌نفره و گروهی در این بازی حضور پیدا کنند و ساعت‌ها لذت ببرند. همچنین گفته می‌شود که بخش‌های زیادی در منوی این اثر به چشم خواهد خورد. به نقل از تیم سازنده، برای هر بخش تلاش فراوانی شده است. این تیم امیدوار است تا شاهد استقبال خوبی از سوی افراد باشد.

اگر بخواهیم بخش‌های اصلی بازی CROWZ را نام ببریم، باید به Squad Operation و Blood Zone اشاره داشته باشیم. بخش Squad Operation به صورت جهان‌باز است و بازی‌بازان می‌توانند در آن به جست و جو و کشف رمز و رازهای گوناگون بپردازند. در سوی دیگر، قسمت Blood Zone به این صورت نیست و قوانین خاص خود را دارد که برای پیروزی باید از آن‌ها پیروی کنید. متاسفانه فعلا اطلاعات دقیقی در این باره منتشر نشده است و باید منتظر اخبار بیشتر از سوی سازندگان باشیم.

قابل ذکر است که استودیوی رویال‌کرو (ROYALCROW) وظیفه‌ی ساخت بازی CROWZ را به عهده دارد. همچنین این بازی قرار است بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گیرد و تاریخ عرضه‌ی آن هم مشخص نیست. به محض انتشار اخبار بیشتر پیرامون این عنوان، آن‌ها را به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.