Menu

بازی Horizon: Forbidden West تاخیر خورد

مدتی پیش برخی از منابع داخلی معتبر اعلام کرده بودند که بازی Horizon: Forbidden West با تاخیر مواجه شده است اما در جریان رویداد Gamescom 2021 استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games)، سازنده‌ی بازی رسما اعلام کرد که این عنوان در تاریخ 29 بهمن ماه سال 1400 (18 فوریه) منتشر خواهد شد.

استودیو گوریلا گیمز پیشتر در خصوص این بازی گفته بود: «ما برای سپری کردن زمان بیشتر در این دنیا، گسترش Lore آن و ادامه‌ی سفر Aloy به شدت هیجان زده هستیم. تعداد زیادی فرصت برای گیم‌پلی و داستان گویی در این دنیا وجود دارد و ما بی‌صبرانه منتظر هستیم تا در Horizon Forbidden West بیشتر به آن‌ها بپردازیم.»

می‌دانیم که Aloy پس از کشف کردن ماده‌ی عجیبی که سبب فاسد شدن دنیا و موجودات مکانیکی می‌شود، تصمیم می‌گیرد برای نجات تمدن خود به سرزمین‌های دیگری سفر کند. علاوه بر این، شخصیت مرموز Sylens نیز بازگشته است و به نظر می‌رسد که این بار نقش بیشتری را در داستان بازی ایفا خواهد کرد.

البته بازی‌بازان بیشتر از هر چیزی منتظر نبرد با موجودات عظیم و منحصر به فرد Horizon Forbidden West هستند. مبارزه با ماشین‌ها یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی اول بود که بازی‌بازان را حسابی به چالش کشید.

همچنین در تریلر معرفی بازی جدید گوریلا گیمز که قبلا منتشر شده شاهد دو موجود جدید با نام‌های Shellsnapper و Tremortusk بودیم. اگر فکر می‌کردید که شکست دادن Thunderjaw کار سختی است، قطعاً نبرد با یک فیل و لاک پشت غول پیکر نیز به شدت چالش برانگیز خواهد بود.