Menu

به احتمال زیاد Far Cry 3: Blood Dragon Classic به صورت یک بازی مجزا عرضه خواهد شد

بر اساس یکی از دسته بندی‌های سایت ای‌اس‌آربی (ESRB) به نظر می‌رسد که Far Cry 3: Blood Dragon Classic Edition نسخه‌ی مستقل خود را داشته و برای تجربه‌ی آن نیازی به خرید بسته‌ی الحاقی Far Cry 6 نخواهیم داشت.

فرنچایز قدیمی و محبوب Far Cry در طی سال‌ها بسته‌های الحاقی متنوعی را برای نسخه‌های مختلف خود دریافت کرده، اما هیچ‌یک از آن‌ها به اندازه‌ی Far Cry 3: Blood Dragon توسط منتقدین و طرفداران این مجموعه تمجید نشده‌اند.

این بازی در ابتدا تحت عنوان یک بسته‌ی الحاقی برای Far Cry 3 معرفی شد، ولی پس از مدتی شرکت یوبیسافت (Ubisoft) تصمیم گرفت تا این عنوان را به صورت یک بازی مستقل عرضه کند.

Far Cry 3: Blood Dragon نسبت به Far Cry 3 تجربه‌ی کاملا متفاوتی را به بازی‌بازان ارائه می‌دهد. داستان این بازی در دنیایی علمی تخیلی، برگرفته از فیلم‌های اکشن دهه‌ی ۸۰ میلادی جریان دارد. به زودی نسخه‌ی متفاوت و جدیدتری از Far Cry 3: Blood Dragon منتشر شده و این نسخه به احتمال زیاد یک بازی مجزا خواهد بود.

با گذشت زمان به انتشار Far Cry 6 نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم. این عنوان سیزن پس (Season Pass) مخصوص به خودش را خواهد داشت و قرار است تا در این سیزن پس شاهد Far Cry 3: Blood Dragon – Classic در قالب یک پورت از نسخه‌ی اصلی این بسته‌ی الحاقی باشیم.

با این وجود وبسایت وی‌جی۲۴۷ متوجه وجود دسته بندی سنی مجزا برای این بسته‌ی الحاقی در وبسایت ای‌اس‌آربی شد. این موضوع بدین معناست که Far Cry 3: Blood Dragon – Classic برای کسانی که تصمیمی به تهیه‌ی سیزن پس Far Cry 6 نگرفته‌اند نیز قابل تهیه خواهد بود.

به نظر می‌رسد که یوبیسافت قصدی برای اعمال تغییرات قابل توجه در Far Cry 3: Blood Dragon Classic را ندارد و قرار است که تنها شاهد نسخه‌ی پورت شده‌ی بازی بر روی نسل جدید باشیم. همچنین اطلاعاتی از قیمت این بسته‌ی الحاقی به صورت مجزا در دست نیست، گرچه قیمت ۲۰ دلاری نسخه‌ی اصلی Far Cry 3: Blood Dragon آن‌چنان هم برای این پورت غیرمنطقی به نظر نمی‌آید.

اگر یوبیسافت توسعه این عنوان را همانند Far Cry 3 Classic مدیریت کند، جذب مخاطب برای Far Cry 3: Blood Dragon Classic مشکل خواهد بود، چراکه عده‌ی زیادی از طرفداران، از کم‌کاری این شرکت در توسعه و عرضه‌ی Far Cry 3 Classic ناراحت بودند.

به هر حال تنها راه مطمئن شدن از این موضوع تایید و دریافت گزارشی رسمی از کمپانی یوبیسافت است. خوشبختانه تا عرضه‌ی Far Cry 6 زمان زیادی باقی نمانده و به احتمال زیاد اخبار جدیدی پیرامون عرضه‌ و یا عدم عرضه‌ی مجزای این بسته‌ی الحاقی، به دستمان خواهد رسید.

Far Cry 3: Blood Dragon – Classic به عنوان بخشی از سیزن پس Far Cry 6 مدتی پس از انتشار بازی اصلی، در تاریخی نامشخص عرضه خواهد شد.