Menu

برنامه Take-Two برای ساخت سه ریمستر یا پورت جدید

Take-Two در گزارش مالی اخیر خود از برنامه‌ریزی برای انتشار پورت یا ریمستر سه بازی قدیمی خبر داده که قرار است تا ماه آوریل ۲۰۲۲ عرضه شوند.

به نظر می‌رسد که شرکت Take-Two Interactive برنامه‌های زیادی را تا پایان سال ۲۰۲۲ اجرایی خواهد کرد. علاوه‌بر پروژه‌های جدیدی که در استودیوهای زیرمجموعه‌ی این شرکت در دست ساخت است، ظاهراً چند بازی قدیمی نیز بار دیگر برای پلتفرم‌های مدرن بازسازی خواهند شد. سخنگوی Take-Two در کنفرانس گزارش مالی اخیر خود به سه پروژه‌ی پورت یا ریمستر آثار قدیمی این شرکت اشاره کرده که تا پایان سال مالی جاری، یعنی تا ماه آوریل ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد.

این سه بازی که از آن‌ها به‌عنوان «نسخه جدید آثاری که قبلاً منتشر شده» یاد می‌شود، علاوه‌بر بازی‌های GTA V و  Kerbal Space Program Enhanced Edition هستند که پیش از این قرار بود نسخه نسل نهمی آن‌ها برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس منتشر شود. ضمناً بازی مستقل GTA Online نیز برای پی سی و کنسول‌های سونی و مایکروسافت منتشر خواهد شد.

بنابراین طرفداران از همین الان پیش‌بینی‌‎های خود را از این سه بازی احتمالی مطرح می‌کنند. بسیاری از مخاطبان، نسخه‌ی PS5 و ایکس باکس سری ایکس Red Dead Redemption 2 را به‌عنوان یکی از این سه بازی معرفی می‌کنند. از طرفی شایعات مربوط‌به ریمستر سه بازی GTA 3 ،Vice City و San Andreas نیز بار دیگر قوت گرفته است. اما در حال حاضر تنها می‌توان به حدس و گمان بسنده کرده و باید منتظر ماند و دید که Take-Two چه بازی‌هایی را برای بازگشت به پلتفرم‌های مدرن انتخاب کرده است.

منبع gamingbolt