Menu

نسخه گیم پس بازی The Ascent به زودی بهبود پیدا خواهد کرد

دیدن شهر زیبای بازی The Ascent بسیار جذاب است. اما متأسفانه نسخه گیم پس بازی The Ascent موارد زیادی از نسخه استیم آن کمتر داشت. روی نسخه گیم‌پس ما شاهد Ray Tracing یا DLSS نبودیم. این دو عامل چیزهایی هستند که بازی را بسیار زیباتر می‌کنند.

خوشبختانه سازنده بازی The Ascent درحال کار روی این مورد است. به نظر می‌رسد که قرار است مایکروسافت نسخه‌ای از آن را روی گیم پس بیاورد که قابل قیاس با نسخه استیم باشد.

این موضوع در جوابی که اکانت رسمی این شرکت به نام Neon Giant در توییتر به یک گیمر ناراضی داد، مشخص است. یکی از بازیکنان این بازی اعلام کرد که نبود DLSS و Ray Tracing بد این بازی او را آزار می‌دهد. او به مشکلی دیگری نیز اشاره کرد. اینکه در نسخه گیم پس بازی The Ascent زمان اجرای بازی نزدیک 2 ساعت بیشتر از نسخه استیم طول می‌کشد.

همانطور که در این توییت گفته شده نسخه گیم‌پس این بازی اصلاً دارای DLSS نیست. البته فایل‌ها با فرمت .dll در اینترنت بسیار هستند اما جوری که این بازی در گیم‌پس وجود دارد مانع از امکان نصب این فایل‌ها می‌شود. در مورد Ray Tracing هم با وجود اینکه The Ascent در گیم‌پس از آن پشتیبانی می‌کند، اصلاً این مورد درست کار نمی‌کند.

این موضوع واقعاً باعث تأسف است. به دلیل اینکه دنیای به شدت گسترده و محیط زیبای این بازی حالتی است که Night City در سایبرپانک را خجالت زده می‌کند. باران بسیار واقعی و درخشان بوده و جزئیات به شدت زیبا و با دقت قرار داده شده‌اند. اما متأسفانه شما اگر دارای نسخه گیم‌پس این بازی هستید از تجربه این زیبایی به طور کامل محروم خواهید بود.