Menu

استودیو Coalition احتمالا روی یک مجموعه جدید کار می‌کند

پروفایل لینکدین توسعه‌دهندگان استودیوی کوالیشن به فعالیت این شرکت روی یک آی پی جدید اشاره دارد که می‌تواند از قدم جدید سازندگان مجموعه‌ی Gears of War حکایت داشته باشد.

بعد از انتشار بازی‌های Gears 5 و Gears Tactics، پروژه‌ی بعدی استودیوی The Coalition در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. با درنظرگرفتن نحوه‌ی پایان بندی بازی Gears 5، به نظر می‌رسد که ساخت قسمت بعدی این مجموعه نیز اجتناب ناپذیر است؛ اما آیا بازی بعدی کوالیشن دقیقاً Gears 6 است؟ این سؤالی است که باتوجه به اطلاعات جدید منتشر شده، می‌تواند پاسخ منفی دریافت کند.

توسعه‌دهندگان استودیوی The Coalition اخیراً اقدام به به‌روزرسانی پروفایل لینکدین خود کردند که در آن به کار روی طراحی مراحل یک آی پی جدید اشاره شده است. از آنجایی که براساس دیدگاه عمومی صنعت بازی، Gears 6 به‌عنوان دنباله‌ی مجموعه‌ی Gears of War لزوماً یک بازی کاملاً جدید محسوب نمی‌شود، می‌توان انتظار داشت که پروژه‌ی بعدی کوالیشن یک بازی کاملاً جدید و مستقل از مجموعه‌ی Gears باشد.

از سوی دیگر، توسعه‌دهندگان The Coalition اخیراً با انتشار یک دموی جدید روی کنسول ایکس باکس سری ایکس، به نمایش نتایج عملکرد خود با تکنولوژی جدید موتور گرافیکی آنریل انجین 5 پرداختند.

استودیوی کوالیشن در ابتدا کار خود را تحت عنوان «Black Tusk» آغاز کرده و بعدها به این « The Coalition» تغییر نام داد. این شرکت سابقه‌ی ساخت بازی‌های Gears of War 4، Gears 5 و Gears Tactics را در کارنامه داشته و از زمان آغاز فعالیت خود، روند موفقیت‌ آمیز و تحسین مداوم کاربران و منتقدان را تجربه کرده است. شاید خیلی از طرفداران به این فکر بودند که اگر تیم توسعه‌دهندگان این شرکت قدم را فراتر از مجموعه‌ی Gears بگذارد، چه دستاوردهایی ممکن خواهد بود، حالا به نظر می‌رسد که حداقل این موضوع توسط توسعه‌دهندگان کوالیشن در نظر گرفته شده و ممکن است در آینده به حقیقت بپیوندد.

اشاره به این نکته نیز شایسته‌ی توجه است که این آی پی جدید می‌تواند از آثار سایر شرکای مایکروسافت نیز باشد. استودیوهای فرست پارتی ایکس باکس پیش از این هم سابقه‌ی همکاری و فعالیت مشترک روی یک پروژه را داشتند، اما در هر حال تصور یک آی پی جدید از استودیوی The Coalition، تخیلات طرفداران را مشغول می‌کند.

نظر شما درباره بازی جدید استودیوی The Coalition چیست؟ آیا به این اعتقاد دارید که مجموعه‌ی Gears of War به کمی استراحت نیاز دارد؟ یا اینکه ترجیح می‌دهید ابتدا Gears 6 را دریافت کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با زومجی و سابر کاربران در میان بگذارید.

هم‌اکنون می‌توانید بازی Gears 5 را ازطریق سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس یا فروشگاه رسمی مایکروسافت به قیمت ۳۵ دلار دریافت کنید.

منبع windowscentral