Menu

تاریخ انتشار بازی Tetris Effect: Connected برای پلتفرم های جدید

بازی Tetris Effect: Connected به‌زودی برای پلی استیشن 4، Oculus Quest، استیم و فروشگاه اپیک گیمز به همراه ویژگی‌های جدید منتشر خواهد شد.

بازی Tetris Effect: Connected در اصل قرار بود اواخر ماه ژوئیه (اوایل مرداد) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، هدست واقعیت مجازی Oculus Quest و پی سی (ازطریق استیم و اپیک گیمز استور) منتشر شود. بااین‌حال، بازی با تأخیر مواجه شد و حالا برای انتشار در تاریخ ۱۸ اوت (۲۷ مرداد) برنامه‌ریزی شده است. کسانی که قصد دارند بازی را روی استیم خریداری کنند، می‌توانند آن را تا دو هفته‌ی اول پس از عرضه با ۲۵ درصد تخفیف بگیرند. همچنین نسخه‌ی استیم Tetris Effect: Connected یک دی‌ال‌سی دیجیتال دیلاکس رایگان نیز دارد که شامل آواتارهایی برای پروفایل، ۷ ساندترک و ۱۱ وال‌پیپر پی سی می‌شود.

همچنین در همان روز ۲۷ مرداد قرار است قابلیت کراس پلی Tetris Effect: Connected فعال شود و بازیکنان آن روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و آن‌هایی که بازی را ازطریق فروشگاه مایکروسافت روی پی سی خریده بودند، به همراه پلتفرم‌های جدید بازی یعنی پلی استیشن 4، آکیولوس کوئست، استیم و فروشگاه اپیک گیمز آپدیتی در این خصوص دریافت خواهند کرد.

علاوه‌بر این، ویژگی‌های دیگری مانند حالت تماشاچی (Spectator Mode)، حالت PAL (که حال‌و‌هوای بازی را شبیه به فرمت اروپایی PAL می‌کند) و حالت حرکت آهسته به تمام نسخه‌ها اضافه شده است. البته Tetris Effect: Connected برای هدست Oculus Quest 2 نیز دارای گزینه‌هایی برای تغییر عملکرد بصری است.

با عرضه‌ی Tetris Effect: Connected برای پلتفرم‌های جدید، احتمالا پشتیبانی سازندگان نیز از آن به پایان می‌رسد؛ چراکه تتسویا میزوگوچی، خالق بازی در پاییز سال گذشته گفته بود در حال کار روی بازی بعدی خود است.

منبع Gaming Bolt