Menu

نمایش ویژگی‌های کنترلر PS5 در تریلر جدید Kena: Bridge Of Spirits

سونی با انتشار تریلر جدیدی به نمایش عملکرد تریگرهای انطباقی کنترلر دوال‌سنس در شماری از بازی‌های پلی استیشن 5 از جمله بازی جدید و مستقل Kena: Bridge Of Spirits پرداخته است.

از زمان عرضه رسمی کنسول‌های نسل جدید، بازی‌های مستقل متعددی برای امسال و سال آینده‌ی میلادی برنامه‌ریزی شدند که برخی از آن‌ها توجه علاقه‌مندان به بازی‌های خلاقانه‌ی ایندی را به سمت خود جلب می‌کنند. یکی از این بازی‌ها، Kena: Bridge of Spirits است که یک آی پی اورجینال برای پی سی و کنسول‌های پلی استیشن محسوب می‌شود. تاکنون اطلاعات متنوعی از ویژگی‌های این بازی منتشر شده که از سیستم مبارزات تا محیط چشم نواز این بازی اکشن – ماجراجویی را شامل می‌شود.

از آن جایی که استودیوی Ember Lab به‌عنوان ناشر و توسعه‌دهنده این بازی، جزء اولین بازیسازان مستقلی بود که پروژه جدید خود را برای کنسول پلی استیشن 5 توسعه می‌داد، در این بازی تلاش شده تا از ویژگی‌های خاص این کنسول استفاده شود. چیزی که محوریت تریلر جدید بازی را تشکیل می‌دهد.

سونی با انتشار این تریلر، به‌طور ویژه به قابلیت «تریگرهای انطباقی» در کنترلر دوال سنس پرداخته است. اکثر بازی‌هایی که در این ویدیو نشان داده شده، هم‌اکنون به بازار عرضه شدند؛ اما این اولین باری است که به ویژگی‌های این دسته در بازی Kena اشاره می‌شود. ظاهراً تریگرهای حساس کنترلر دوال‌سنس، در مکانیزم‌های مختلف گیم‌پلی بازی، حالت‌های متمایزی از میزان مقاومت را از خود نشان داده تا حس منتقل شده به کاربر در ضربات سبک و سنگین با هم تفاوت داشته باشد. قبلاً هم شاهد کاربرد تریگرهای دوال سنس برای این منظور بودیم، اما مطمئناً طرفداران از آن استقبال خواهند کرد.

استودیو امبر لب، توسعه دهنده این بازی، استودیوی مستقلی متشکل از  تنها ۱۴ عضو ثابت است که در سال ۲۰۰۹ توسط دو برادر به نام‌های مایک و جاش گریر تأسیس شد. Kena به عنوان شخصیت اصلی این بازی توانایی ویژه‌ای برای کمک به ارواح سرگردان و بی‌قرار دارد و می‌تواند آن‌ها را به مقصد نهایی و آرامش‌بخش برساند. در داستان دنیای Kena: Bridge of Spirits، مردمی که درگیر آسیب‌های روحی عظیم بوده‌اند یا کار ناتمامی داشته‌اند و از دنیا رفته‌اند، بین دنیای فیزیکی و روحی معلق می‌مانند و این قضیه برای مردم عادی و افراد زنده مشکلات زیادی ایجاد می‌کند. وظیفه‌ی Kena هم درک مسائل و مشکلات ارواح سرگردان است و کمک به آن‌ها برای پشت‌سر گذاشتن اتفاقات تلخ قبلی و حرکت به سمت جایگاه نهایی خود.

بازی Kena: Bridge of Spirits برای عرضه در تاریخ ۲۴ اوت ۲۰۲۱ (۲ شهریور ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی (ازطریق فروشگاه اپیک گیمز)، نسخه‌ی استاندارد و دلوکس این بازی را دریافت می‌کنند.

منبع gamingbolt