Menu

نتفلیکس به دنبال ورود به استریم بازی‌ های ویدیویی

براساس گزارش منتشر شده، نتفلیکس با استخدام یکی از اعضای سابق استودیوی الکترونیک آرتز به‌دنبال گسترش فعالیت خود و ورود به صنعت بازی‌های ویدیویی است.

رسانه بلومبرگ ساعاتی پیش گزارشی منتشر کرده مبنی‌بر اینکه شرکت نتفلیکس مایک وردو، فردی که در مقطعی در استودیوی الکترونیک آرتز مشغول به کار بوده و با فیسبوک به‌عنوان یکی از اعضای اصلی تیم توسعه آکیولس همکاری داشته را استخدام کرده است.

تا این لحظه هنوز اطلاعات و جزییات دقیقی از این اقدام نتفلیکس منتشر نشده است، اما چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که این شرکت مدت‌ها است که رویای ورود به عرصه استریم بازی‌های ویدیویی را در سر دارد.

شرکت‌های زیادی هستند که به استریم کردن بازی‌های ویدیویی علاقه زیادی نشان داده‌اند. در حال حاضر سرویس گیم پس را می‌توان موفق‌ترین شرکت دانست که شیوه کاری آن شباهت زیادی به نتفلیکس دارد. گیم پس علاوه‌بر ارایه بیش‌از صد بازی به مشترکین خود، امکان تجربه این بازی‌ها روی دستگاه‌های مختلف را نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

ورود نتفلیکس باتوجه به محبوبیت فوق‌العاده آن و جامعه کاربری قابل توجهی که در اختیار دارد و همچنین تجربه و سابقه مایک وردو، احتمالا کمک زیادی به آینده استریم بازی‌های ویدیویی خواهد کرد.

البته هنوز به‌طور دقیق و رسمی مشخص نشده که آیا مشترکین برای تجربه بازی‌های ویدیویی باید سرویس مجزایی تهیه کنند یا درصورت اشتراک در یکی از سرویس‌های فعلی این قابلیت برایشان فعال خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید نتفلیکس با استفاده از تجربه خود در زمینه نمایش فیلم و سریال می‌تواند در صنعت بازی‌های ویدیویی نیز تغییراتی ایجاد کند یا سرنوشتی مشابه سرویس گوگل استیدیا در انتظار آن خواهد بود.

به‌نظر شما آیا نتفلیکس موفق می‌شود روش فعلی تجربه بازی‌های ویدیویی را به چالش کشیده و تحولی در این زمینه ایاد کند یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

منبع comicbook