Menu

واکنش منتقدان به بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin

مدتی پیش بازی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin روانه بازار شد و توانست بازخوردهای خوبی را از سوی منتقدین کسب کند.

سال ۲۰۱۶ بود که کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر مجموعه Monster Hunter، بازی Monster Hunter Stories را برای نینتندو 3DS عرضه کرد. در ادامه این بازی برای کاربران موبایل هم عرضه شد و در کل، شاهد یک اسپین آف متفاوت از جهان مانستر هانتر بودیم و توانست بازخوردهای خوبی را هم کسب کند.

این در حالی است که با معرفی Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin، مشخص شد که این بازی به‌صورت انحصاری برای کامپیوتر و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. گیم‌پلی بازی هم همانند نسخه پیشین است، اما این بار با بهبودهایی همراه شده تا کاربران تجربه‌ی متفاوتی را کسب کنند. گیم‌پلی بازی، نوبتی است و در جریان آن بازیکنان می‌توانند هیولاهای متفاوتی را از جهان مانستر هانتر جمع‌آوری کرده و در تیم خود قرار دهند.

اخیرا Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin روانه بازار شد و باخوردهای خوبی را هم از سوی منتقدین بازی‌های ویدیویی کسب کرد. در ادامه می‌توانید بخشی از واکنش منتقدین به این بازی را در زومجی مطالعه و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin

  • سازنده: کپکام
  • ناشر: کپکام
  • سبک: نقش آفرینی
  • پلتفرم: کامپیوتر، نینتندو سوییچ

گیم اینفورمر: ۸۵ از ۱۰۰

 

داستان Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin شاید آن‌چنان مورد جذاب و هیجان‌انگیزی نباشد، اما تجربه‌ی جالب و سرگرم کننده برای بازیکنان تازه‌وارد به حساب می‌آید که آن‌ها را با المان‌های بزرگی آشنا می‌کند. سیستم مبارزات بازی به‌گونه‌ای است که هرنبرد نیازمند استراتژی و حرکات هوشمندانه‌ است. ازطرفی سیستم جمع‌آوری هیولاها طراحی بسیار خوبی دارد و حتی پس از مشاهده‌ی تیتراژ پایانی هم باز به‌سراغ این ویژگی بازگشتم. اگر به مجموعه مانستر هانتر علاقه‌مند هستید، اما به‌خاطر ساختارش نمی‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید، Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin می‌تواند شروع خوبی برای شما باشد.

گیمینگ‌بولت: ۸۰ از ۱۰۰

تازه‌وارد‌ها، کاربران قدیمی، کاربران اسپین‌آف‌های بازی و به کل تمامی کسانی که با مجموعه مانستر هانتر آشنایی دارند، می‌توانند ازطریق Monster Hunter Stories 2 تجربه‌ی سرگرم کننده را کسب کنند. با اینکه بازی مشکلاتی دارد، اما با یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های عرضه شده روی نینتندو سوییچ طرف هستیم.

آی‌جی‌ان: ۸۰ از ۱۰۰

Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin یک بازی نقش آفرینی شرقی زیبا با المان‌های و سیستمی عمیق است که من را در خودش غرق کرد. متاسفانه دراین‌میان مواردی وجود دارد که سبب شده با محصولی بی‌نقص طرف نباشیم.

گیم‌اسپات: ۷۰ از ۱۰۰

در حالت کلی، Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin یک اسپین آف سرگرم کننده برای مانسترهانتر و هواداران بازی‌های نقش‌آفرینی شرقی به حساب می‌آید که درگذشته بازی‌هایی نظیر پوکمون را تجربه کرده‌اند. بااینکه بازی دارای المان‌هایی از مجموعه است، اما وجود ویژگی جمع‌آوری مانسترها و نبردهای نوبتی بازی سبب شده تا بازیکنان تجربه‌ای متفاوت نسبت به بازی‌های اصلی این سری نظیر Monster Hunter Rise کسب کنند. ازاین‌رو کاربرانی که به‌خاطر ساختار این مجموعه قادر به تجربه‌ی آن نبوده‌اند، می‌توانند با Monster Hunter Stories 2 خود را سرگرم کنند.

توئین‌فینیت:‌ ۷۰ از ۱۰۰

Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin به خوبی می‌تواند یک نقطه شروع برای تازه‌واردها باشد تا با جهان وسیع و متنوع مانستر هانتر آشنا شوند، اما اگر هم‌اکنون نسخه‌های اصلی این سری را تجربه کرده‌اید، Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin شاید آن محصول دلنشین شما نباشد.

منبع متاکریتیک اوپن کریتیک