Menu

احتمال عرضه بازی Among Us برای کنسول ها در تابستان

باتوجه‌به یک شایعه‌ی جدید ممکن است که کمتر از دو ماه دیگر شرکت Innersloth بازی Among Us را برای کنسول‌های ایکس باکس و پلی استیشن عرضه کند.

بازی Among Us در سیستم‌عامل iOS، سیستم‌عامل اندروید، کامپیوترهای شخصی و کنسول نینتندو سوییچ در دسترس گیمرها قرار دارد. ولی با اینکه اکنون بیشتر از سه سال از عرضه‌ی آن می‌گذرد، هنوز برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر نشده است. سازندگان هم فقط بارها قول دادند که تا پیش از پایان یافتن سال ۲۰۲۱ میلادی، بازی Among Us به این پلتفرم‌های سونی و مایکروسافت می‌آید. پس باید صبر کرد و دید که شرکت Innersloth به‌عنوان سازنده و ناشر بازی Among Us چه زمانی بالاخره تاریخ عرضه‌ی دقیق آن برای کنسول‌های نسل ۸ و نسل ۹ ایکس باکس و پلی استیشن را اعلام خواهد کرد.

با همه‌ی این‌ها شاید توجه به اطلاعات منتشرشده توسط صفحه‌ی PlayStation Game Size با آیدی PlaystationSize@ در توئیتر بتواند طرفدارها را به نزدیکی زمان عرضه‌ی بازی Among Us برای این کنسول‌ها امیدوار کند. زیرا این صفحه‌ی غیررسمی تا به امروز چند بار توانست پیش از انتشار اخبار، چنین داده‌هایی را به درستی با گیمرها به اشتراک بگذارد.

طرفدارها می‌دانند که سازندگان به‌دنبال گسترش بازی Among Us از جهات گوناگون هستند و بدون شک عرضه‌ی بازی رو چند پلتفرم بیشتر می‌تواند تاثیر قابل توجهی روی افزایش عمر محصول داشته باشد. حالا صفحه‌ی غیررسمی PlayStation Game Size می‌گوید که بازی Among Us برای عرضه در تاریخ ۳۱ آگست/اوت (۹ شهریور) روی پلی استیشن زمان‌بندی شده است. هرچند این تاریخ را نمی‌توان به شکل ۱۰۰ درصدی جدی گرفت و شاید صرفا سازندگان فعلا برای آن که زمانی کلی را مشخص کنند، به سراغ آن رفته باشند.

منبع GamingBolt