Menu

رایگان شدن محدود نقشه Sapienza بازی هیتمن 3

اگر بازی هیتمن 3 را خریداری کرده‌اید و به آن علاقه‌ی فراوانی دارید، در روزهای آینده می‌توانید سراغ مراحل جذابی بروید و مشغول پشت سر گذاشتن چالش‌های آن‌ها شوید.

گیمرهای بازی Hitman 3 و حتی Hitman 3 Starter Pack (رایگان) می‌توانند تا تاریخ ۴ ژوئیه (۱۳ تیر) بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ی جداگانه قدم به نقشه‌ی محبوب Sapienza بگذارند؛ نقشه‌ای که در سال ۲۰۱۶ میلادی برای بازی Hitman عرضه شد، طرفدارهای زیادی دارد و در هیتمن 3 نیز بازیکن‌ها می‌توانند به سراغ آن بروند. چرا که تمام نقشه‌های هیتمن و هیتمن 2 در بازی Hitman 3 هم در دسترس گیمر قرار دارند. به این شکل گیمرها روی جدیدترین نسخه‌ی هیتمن مرحله‌ی World of Tomorrow را تجربه می‌کنند؛ تا مشغول تلاش برای نابود کردن یک ویروس و دو دانشمند سلاح‌های زیستی شوند.

این ویروس توسط سیلویو کروسو ساخته شده است و به محض اینکه آزادانه قدم به جهان بگذارد، باعث مرگ افرادی به‌خصوص می‌شود. فرانچسکا دی سانتیز هم به‌عنوان سرپرست فعالیت‌های کروسو، در آینده توانایی ادامه‌ی کار روی ویروس را خواهد داشت. پس هر دو این شخصیت‌ها باید توسط مامور 47 به‌صورت کامل و دائمی متوقف شوند. در حقیقت ICA وظیفه‌ی نابود کردن این دو را به مامور 47 سپرد. زیرا یکی از سهام‌دارهای شرکت تولید کننده‌ی ویروس دچار عذاب وجدان شد و تصمیم به جلوگیری از پیشرفت آن گرفت. پس اطلاعات لازم را تحویل ICA داد و این‌گونه پای مامور 47 به ماجرا باز شده است.

در نتیجه اگر علاقه‌مند به بازی هیتمن 3 هستید و می‌توانید به این محتوای خوب رایگان‌شده تا تاریخ ۴ ژوئیه (۱۳ تیر) دسترسی داشته باشید، حتما سراغ آن بروید. علاوه‌بر نقشه Sapienza و مرحله‌ی جالب آن، شما به‌زودی فرصت رفتن به سراغ یک هدف خاصی دیگر را هم خواهید داشت. زیرا The Twin Elusive Target از تاریخ ۲ ژوئیه (۱۱ تیر) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

برای رفتن به سراغ شکار جدید خود در The Twin، یک چالش جالب پیش‌رو دارید. روی کاغذ صرفا باید شخصی به اسم دیلن ناروایز را از بین ببرید. اما او یک برادر دوقلوی همسان به اسم گونزالس دارد که سفارش قتل را داده است! گونزالس به هدف نابود کردن دیلن برای در کنترل گرفتن تجارت بزرگ، سراغ شما آمد. آن‌ها دقیقا عین هم به نظر می‌رسند. پس گیمر کار آسانی برای تشخیص هدف درست از سفارش‌دهنده ندارد و شاید با به اشتباه کشتن گونزالس به‌جای دیلن ناروایز، در انجام مأموریت خود شکست بخورد. برنامه‌های شرکت IO Interactive برای بازی Hitman 3 هنوز به پایان نرسیده‌اند.

منبع VG247