Menu

انتظار بالای سازندگان از بازی جدید سونیک

مدیر تیم سونیک انتظار دارد بازی جدید Sonic نقش مهمی در شکل گرفتن آینده این مجموعه ایفا کند.

بازی جدید مجموعه Sonic چندی پیش برای عرضه در سال ۲۰۲۲ معرفی شد. طبق شواهد و گزارش‌های مختلف، گویا قرار است با یک بازی جاه‌طلبانه از مجموعه سونیک مواجه شویم. سازندگان بازی نیز امیدوارند این بازی با عملکرد خود، مانند بازی Sonic Adventure (عرضه شده در سال ۱۹۹۸) آینده‌ مجموعه سونیک را شکل دهد. تاکاشی ایزوکا، مدیر تیم سونیک اخیرا در مصاحبه‌ای درباره این بازی صحبت‌هایی به‌دست داده است. او در صحبت‌های خود اشاره کرده است که تیم سازنده بازی امیدوارند این بازی بنیان و اساس آینده مجموعه سونیک را بنا کند و این موضوع چالش اصلی تیم توسعه بازی است.

او در صحبت‌های خود گفت: «بازی Sonic Adventure بنیان و اساسِ بازی‌های مجموعه سونیک که تا ۲۰ سال پس از انتشارش عرضه شدند را بنا نهاد، در نتیجه به همین ترتیب واقعا امیدوارم بازی جدیدی که در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهیم کرد، بنیان و اساسِ بازی‌های آینده مجموعه سونیک را بنا کند. این موضوع ایده‌ی [اصلیِ] چالش [پیش روی] تیم توسعه است.»

او با اینکه در صحبت‌های خود اطلاعات چندانی به‌دست نمی‌دهد، اما اشاره می‌کند که تیم توسعه وقت خود را صرف انجام کاری «جدید و چالش‌برانگیز» کرده است: «از آن‌جا که این بازی هنوز در میانه‌ی راه توسعه است، چیزی برای گفتن وجود ندارد اما می‌خواهم این [مسئله] را بگویم که تیم توسعه وقت خود را صرف انجام کاری جدید و چالش برانگیز کرد‌ه‌ است. تیم توسعه بازی می‌خواهد با آزمون و خطای بسیار یک بازی سونیکِ جدید ارائه کند. امیدوارم حمایت‌های صمیمانه شما از کار آن‌ها بتواند به ایشان در برآمدن از این چالش انگیزه دهد.»

بازی جدید سونیک در زمانی نامشخص از سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه می‌شود. تاکنون هیچ اطلاعات رسمی دیگری به جز یک تیزر کوتاه از این بازی به‌دست نرسیده است.

منبع Gamingbolt