Menu

نیاز به اتصال به اینترنت برای تجربه بازی Back 4 Blood

استودیوی Turtle Rock، سازنده بازی Back 4 Blood به‌تازگی اعلام کرد که در زمان عرضه این بازی شوتر علاقه‌مندان برای تجربه آن نیاز به اتصال دائم به اینترنت خواهند داشت.

پس از نمایش بازی Back 4 Blood در رویداد اخیر مایکروسافت، به‌لطف اکشن سرعتی بازی توجهات زیادی به سمت آن جذب شد. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش استودیوی Turtle Rock، سازنده بازی Back 4 Blood در حساب رسمی توییتر خود به موضوعی اشاره کرد که شاید برای بسیاری یک نکته منفی و ناامیدکننده به حساب آید.

براساس اطلاعات ارایه شده، علاقه‌مندان جهت تجربه این بازی شوتر زامبی‌محور به اتصال دائم به اینترنت نیاز خواهند داشت. نکته قابل‌توجه این است که علاوه‌بر حالت Co-Op، بازی Back 4 Blood دارای یک بخش کمپین و داستانی نیز خواهد بود که باوجود اینکه می‌توانید آن را به‌صورت تنها درکنار هوش مصنوعی تجربه کنید، اما بازهم مجوز ورود به آن اتصال به اینترنت است.

البته تیم سازنده در پاسخ به پرسشی در این خصوص تاکید کرده است که تمام تلاش خود را خواهد کرد که حالت آفلاین را نیز در آینده به بازی اضافه کند، اما در زمان عرضه شرط لازم برای تجربه بازی Back 4 Blood اتصال به اینترنت خواهد بود.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده به‌زودی در ماه اوت نسخه آزمایشی و بتا بازی در دسترس قرار خواهد گرفت تا گیمرها پیش از انتشار و خرید بازی آن را تجربه کنند. بازی Back 4 Blood قرار است در تاریخ ۲۰ مهرماه (دوازده اکتبر) برای پلتفرم‌های پی سی، کنسول‌های نسل هشتم، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس روانه بازار شود.

حال چنانچه شما هم از طرفداران این سبک از بازی‌های ویدیویی هستید، لطفا نظرات خود درخصوص اعمال چنین سیاستی برای بازی Back 4 Blood را با ما نیز به اشتراک بگذارید.

منبع gamingbolt